września 21, 2013

Wibo, poczwórne cienie z jedwabiem i witaminą E nr 3, 57 oraz 58.







Dziś mam dla Was recenzję cieni Wibo, które otrzymałam w Wibo Boxie. Pokażę Wam też makijaż wykonany jedną z paletek. Niestety troszkę zawiodłam się na tych cieniach...






Formuła bogata w naturalny jedwab, który zapewnia efekt idealnej gładkości. Witamina E zapewnia odpowiednią pielęgnację powiekom. Zawsze aktualna z najnowszymi trendami gama kolorystyczna. Cienie o intensywnych i lśniących kolorach, zapewniają łatwą i przyjemną aplikację, nie kruszą się, nie rolują w załamaniach powiek. Zawiera aplikator. 







Opakowanie jest całkiem w porządku, jest plastikowe, ale nie łamie się. Ja wolę kupować pojedyncze cienie i trzymać je w jednej paletce. W opakowaniu jest również aplikator, ale ja i tak nakładam cienie pędzelkiem.

Pigmentacja wszystkich trzech paletek jest bardzo słaba. Na zdjęciu niżej widoczne cienie z paletki nr 57, musiałam nakładać naprawdę dużo cieni i kilka razy, aby było cokolwiek widać. W pozostałych dwóch jest taka sama pigmentacja.
Kolory są bardzo słabo nasycone. Między trzema jasnymi cieniami w paletce o nr 57 nie ma praktycznie żadnej różnicy, nie mówiąc już o tym, że ich praktycznie na powiece nie widać. Tak samo w paletce nr 3 brązy są niemal identyczne. Jedynie w paletce o nr 58 cienie różnią się od siebie.
Co do trwałości to trzymają się cały dzień na powiece, ale naprawdę, żeby uzyskać jakikolwiek efekt trzeba się trochę namęczyć i nałożyć kilka razy. Ciężko mi się z nimi współpracuje.
Cena: ok 7zł
Dostępność: Rossman








Ja ich nie polubiłam, oddam je młodszej siostrze, bo ona dopiero uczy się malować. Według mnie te cienie są bardziej dla początkujących dziewczyn, bo nie można sobie nimi zrobić krzywdy. Do tego są tanie, ale ja ich nie polecam.

pozdrawiam,


25 komentarzy:

  1. Ladne kolorki, aczkolwiek ja juz sie nacielam na cienie z Wibo i nawet na nie nie patrze w rossmanie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorki może i ładne, ale niestety ciężko się z nimi pracuje i ciężko uzyskać satysfakcjonujące efekty...

      Usuń
  2. Według mnie te cienie mają słabą pigmentacje, żle mi się z nimi współpracowało. U mnie gdzieś zalegają na dnie szuflady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie tak samo :) Ja cienie oddam siostrze, tak jak pisałam niech się uczy :D

      Usuń
  3. też nie jestem zadowolona z tych cieni:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie strasznie delikatne w sensie pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że pigmentacja taka byle jaka, bo w pudełeczku wyglądają bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądać wyglądają fajnie, ale jednak nie są zadowalające...

      Usuń
  6. U mnie bardzo szybko osypywały się z oczu i na prawdę musiałam nakładać wiele warstw, żeby było cokolwiek widać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie zauważyłam osypywania, a co do nakładania to tak samo - kilka warstw, żeby było cokolwiek widać...

      Usuń
  7. No nie ja niestety ich cieni nie lubię i ogólnie nie przepadam za tą marką, bo jakość produktów zazwyczaj jest dość niska, jest kilka wyjątków i to wszystko.. za to uwielbiam cienie sllek'a NYX czy mac jest to na tyle wydajny produkt, że raz na jakiś czas kupuję i jestem zadowolona faktycznie widząc kolor który nakładam na powiekę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np wolę cienie inglota, bo są naprawdę świetne i tanie, tak samo sleek :) Te z Wibo mają słabą pigmentację, ale cena też jest odpowiednia jak na taki produkt :)

      Usuń
  8. Też mam jedną taką paletkę ale nie używam, nie lubię ich.

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam cieni z wibo i jakoś mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale na oku wyglądają ładnie...
    nie miałam ich i raczej mieć nie będę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy tych cieni, kolorystyka trafia w mój gust i na oku wyglądają ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie są za mało na pigmentowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorki ładne w opakowaniu,ale faktycznie,pigmentacja słaba...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wibo mnie nigdy nie kusiło, a recenzje w Internecie dodatkowo mnie od ich szafy oddalają;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam tę trzecią z pierwszego zdjęcia i jest dla mnie idealna. na bazie elfa trzyma się ok. biały mam jako rozświetlacz, jasny brąz do brwi, średni brąz na powiekę a ciemny w załamanie i nie muszę nosić ze sobą tryliarda cieni, a często śpię poza domem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście ciężka sprawa z nałożeniem, słaby efekt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger