września 22, 2013

L'Oreal, Color Riche Vernis nr 202 - nudziakowy róż







Całkiem niedawno skusiłam się na promocję L'oreal w superpharm, kupując 2 lakiery dwa otrzymujemy gratis. Nie miałam nigdy wcześniej lakierów tej firmy, dlatego pomyślałam, że to świetna okazja, by je poznać. Dziś jako pierwszy jest lakier w ślicznym nudziakowym różu o numerze 202.
Lakiery mają śliczne opakowanie, takie elegancie i do tego złota zakrętka. Pędzelek jest idealny, świetnie rozprowadza lakier, nie tworzy smug.
Niestety kryje bardzo słabo, jest zdecydowanie dla osób, które wolę delikatniejsze manicure. Na zdjęciu widoczne 3 warstwy i nadal są prześwity. Dwie warstwy wyglądają równie ślicznie.
Schnie bardzo szybko, nawet z tymi 3 warstwami nie miałam problemu ze schnięciem. Zaskakująca jest trwałość lakieru, bo nawet bez utwardzacza wytrzymał prawie tydzień bez uszczerbku i nawet ten kolor mi się nie nudził :)
Cena: ok 22zł
Dostępność: Drogerie, sklepy internetowe








Świetny lakier o perfekcyjnej trwałości, do tego nie jest jakoś strasznie drogi. Oczywiście cena jest adekwatna do jakości jaką otrzymujemy. Wybór kolorów też jest niezły. Zdecydowanie warto je mieć, polujcie na nie na promocjach :) Ten kolor jest bardzo urokliwy, szczerze polecam.

pozdrawiam,

36 komentarzy:

  1. piękny kolor, choć szkoda, że nie jest trochę bardziej kryjący:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorek, tylko krycie troszkę słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham różowe pazurki:)
    a ten róż jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za różem nie przepadam, ale ten naprawdę mi się podoba :)

      Usuń
  4. Szkoda, że słabiutko kryje ale swój urok ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie, ja też mam jedynie zastrzeżenie co do krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za nudziakami ale akurat ten bardzo mi się podoba ;) Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :)
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jeden kolorek, niebieski ciemny i jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie delikatne kolorki :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow , kurcze promocja Świetna Ci się trafiła ;) Kolorek delikatny,lekko mleczny cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor piękny, szkoda że słabo kryje, bo tak to byłby niemalże idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja lubię takie transparentne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krycie nieciekawe, ale kolorek bardzo uroczy i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki bardziej "brązowy" kolorek z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak pięknie "czysto" to wygląda.
    ps. zachwyciły mnie te króliczki-zajączki:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek ciekawy, choć wolę kryjące lakiery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie maluję paznokci,ale kolor Twojego lakieru bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny ten kolorek, choć mi nie podpasowały te lakiery :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi prześwitujące końcówki absolutnie nie przeszkadzają :)
    A kolor jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam pomalowane nim paznokcie na weselu, fakt, trzyma się super, ale krycie jest beznadziejne ;/ kupiłyśmy ten lakier z Siostrą na jakiejś promocji, ale to i tak za wysoka cena za takie krycie, nie kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski kolorek, idealny jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, ze nie kryje w pelni :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za takimi prześwitującymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie no krycie koszmarne, nie spodziewałabym się tego po nim

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger