września 14, 2013

wibo so matte nail polish nr 3







kolejny lakier bardzo podobał mi się w opakowaniu, niestety na paznokciach już nie bardzo. Był też bardzo niewdzięczny do fotografowania, na każdym zdjęciu wychodził z dziwną poświatą :)
Ogólnie bardzo lubię lakiery matowe, ale ten nie przypadł mi do gustu.
Krycie lakieru jest średnie, po nałożeniu jednej warstwy widać prześwity, dwie warstwy kryją idealnie. Pędzelek jest wygodny w używaniu i nie tworzy smug.
Lakier trzyma się na paznokciach naprawdę długo, miałam go standardowe 3 dni i zaczęły się ścierać na końcówkach i zmyłam.
Jak schnął sam z siebie to długo musiałam czekać aż wyschnie, więc dobrym rozwiązaniem wtedy jest użycie wysuszacza.
Cena:  ok. 7zł
Dostępność: Rossman







Kolor atramentowy na paznokciach do mnie jakoś nie przemawia, ogólnie świetne lakiery w mega niskiej cenie, do wyboru są też inne kolory, warto się zaopatrzyć :)

pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. Niestety mi też nie przypadł do gustu ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny, choć nie dla mnie. Wolę nieco jaśniejsze kolory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wykończenie jakoś tak średnio mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie maty na paznokciach nie przekonują ale jakby błyszczał to bym chętnie go używała :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj,nie...Nie jest,to kolor dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest zdecydowanie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor :)
    Musze sobie kupić jakiegoś mata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, szczególnie że wygląda jakby raz był grubszą warstwą, raz cieńszą i jakoś tak nie teges.
    Moim zdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama idea lakieru super, ale kolor taki matowy słabo mi się podoba. Bardziej podoba mi się taki granat http://iiwipiwi.blogspot.com/2013/08/granatowe-paznokcie-z-pazurem-my-secret.html
    A jakie były inne kolory? Coś ciekawego? Ja nie widziałam tej serii u mnie w Rossmannie. Wiem, że jutro ma się pojawić ta seria Wild Thing...Czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że mi nie wykupią zanim dotrę tam po szkole..

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo łądny kolorek ma ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor ładny ale na paznokciach słabo wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Od czasu do czasu lubię matowe wykończenie ale wolę używać matującego top coatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba jasny beż z tej serii :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście niezbyt udany ten lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również się kolor nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger