września 06, 2013

Eveline cosmetics, lakier mini max quick dry and long shining nr 801







Dziś pokażę Wam kolejny lakier z Eveline, który pokochałam od pierwszego użycia. Ten kolor jest prześliczny, dawno takiego szukałam :) Jest to drugi lakier z tej firmy, który pokazuję na blogu, ale tamten kolor nie urzekł mnie tak jak ten :)
Dwie warstwy kryją idealnie. Lakier nie rozmazuje się, bardzo dobrze się go nakłada i nie smuży.
Trwałość lakieru zaskoczyła mnie pozytywnie, bo wytrzymuje 3-4 dni, czasami nawet dłużej miałam, w zależności co akurat robimy...
Cena: ok 5zł
Dostępność: sklepy internetowe







Naprawdę świetny kolor, idealna trwałość i jeszcze ta cena. Warto go mieć :)

pozdrawiam,

31 komentarzy:

  1. aj brzoskwinki mnie zawsze rozczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten lakier, nawet byl w moich ulubieńcach letnich :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny odcień! :)
    trwałość za tę cenę? rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny z Rimmela, też go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak -kolor jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna brzoskwinia :) Sama mam jeden lakier w podobnym odcieniu, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go uwielbiam a dostępny jest w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam z tej serii ale nr811, a za tym który prezentujesz koniecznie muszę się rozejrzeć :) kusisz kusisz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek:) niestety go nie było jak ja byłam w biedronce:(

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny brzoskwiniowy kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna brzoswkinka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja chyba jeszcze tylko tego jednego nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawde jest zachecajacy, calkiem trwaly i ladny :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też niedawno namalowałam nim paznokcie.
    Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem całkiem, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor mi się podoba, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te lakiery :) Z pewnością zakupię, tylko jeszcze nie wiem który :D Wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go! aktualnie noszę holoska eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger