grudnia 05, 2011

Recenzja CARMEX wiśniowy w tubce

Cześć Wam :)
W przerwie między zajęciami byłam w Rossmanie zobaczyć jakie promocje są fajne i cóż nie mogłam się oprzeć tej cudownej promocji na CARMEXy :) Tylko na to czekałam...
I wybrałam wiśniowy w tubce.

Według mnie CARMEX w tubce jest o wiele lepszy w aplikacji niż w słoiczku, który także posiadam. Pachnie przepięknie tylko szkoda, że na ustach się utrzymuje tak krótko:( Dosłownie po chwili od nałożenia zapach znika, ale też i balsam znika z ust...


Najgorzej nie wiem co teraz zrobić. Kupiłam dziś drugi Carmex właśnie ten wiśniowy, a jakiś czas temu brałam udział w konkursie na rossnet.pl i jak przyszłam do domu to okazało się, że wygrałam 40% zniżki na Carmex truskawkowy w tubce ! :D
Tylko nie wiem, czy zniżka obowiązuje od ceny regularnej, czy od teraźniejszej ceny pomocyjnej... Zajdę jutro do Rossmana i zapytam i może się skuszę;) Zawsze mogę oddać mamie jeden...

Na koniec Carmex na moich usteczkach:) ("ciemniejsza" skóra powstała od cienia rzuconego przez coś :)


pozdrawia

1 komentarz:

  1. Posiadam ten sam Carmex. ;)
    I jest cudowny. ! Ten zapach wiśni..mmm..:P
    Świetny blog. Pozdrawiam.
    Natalia. :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger