grudnia 02, 2011

Essence eyebrow stylist set - zestaw do stylizacji brwi

Witam :)

Zaszłam do Natury w nadziei, że będzie dostawa zestawów do stylizacji brwi i jakże byłam zdziwiona, gdy zobaczyłam je na półce:) Mam gęste brwi i długie nie umiem ich sama ujarzmić. Nigdy wcześniej nie stosowałam nic dodatkowego do brwi w postaci kredek czy henny... Ale pomyślałam, że spróbuję ten zestaw co mi szkodzi prawda? :)

Oto mój zestaw:
Essence eyebrow stylist set

Z etykiety:
Perfekcyjne brwi w sekundę!
  • Wybierz potrzebny szablon. Umieść go na brwi i trzymaj mocna na krawędziach,
  • Nanieś cień do brwi za pomocą pędzelka,
A tak wygląda efekt (malowałam ciemnym cieniem):

Essence eyebrow stylist set

Według mnie efekt jest zniewalający. Na zdjęciach może się to tak nie rzuca w oczy, ale jak patrze w lustro to w ogóle wydaje się, że mam inną twarz :) Kredką nie uzyskałam nigdy takiego ładnego efektu.

Polecam każdemu!



2 komentarze:

  1. Od dawna mam chrapkę na ten zestaw do brwi, ale nie mogę jakoś znaleźć czasu na zakupy :)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry zestawik tez stosuję...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger