grudnia 19, 2011

TAG lakieromaniaczki


 O Tagu przeczytałam na blogu Riki tiki... kosme-tiki! I postanowiłam sama odpowiedzieć na TAG:)



1.Ulubiona marka lakierów.
Nie ma takiej jednej jedynej. Jeżeli miałabym wybrać jedną to będzie to catrice

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Zdecydowanie wolę kremowe

3.OPI,China Glaze czy Essie?
Niestety nie miała okazji żadnej z nich wypróbować

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Różnie :D Czasami zdarza mi się wieczorem pomalować i drugiego wieczoru już malować na inny kolor :D Zazwyczaj co 2-3 dni

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Oj ciężki wybór... Chyba limonkowy...

6.Ciemne czy jasne pazurki?
Chyba wolę jasne (cieliste to teraz moje nr 1 :)

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Essence colour & go 53 YOU BELONG TO ME

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Uwielbiam :D

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Lubię, ale nie mam cierpliwości na robienie go

10.Ulubiony zimowy kolor?
póki co to błękitny (właśnie ten, który mam na paznokciach essence 53 )

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Jakoś nie przepadam za Miss Sporty

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Czasami używam foggy top coat z vipery, żeby uzyskać matowy efekt

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Czarny

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Wibo diamentowa siła, ale nie czuję za bardzo rezultatów po nim oraz podkład ochronny do zdobienia paznokci z essence i także nie widzę szczególnej poprawy 

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Mat

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
Prosty ;)

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Lubię, ale nie za często

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Orly, china glaze i OPI

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Bell Glam wear 510 :)

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Oczywiście, że lubię jedno i drugie :D Wybredna nie jestem, każdy lakier  kocham równie mocno :D

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Chyba dopiero w technikum, ale to też tak nie za często i raczej bezbarwnymi. Od poprzedniego roku jakoś się uzależniłam od lakierów :D

Zachęcam każdą chętną bloggerkę do wzięcia udziału :)

pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. O fajnie, ze tez odpowiedzilas na ten tag:)!

    Ja za to czarny lakier lubie ale cieliste bardzo rzadko nosze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the opi product!
    take a look on my blog and if you like we can follow each other? (also on facebook!)
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/ have a wonderful day… keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię lakiery z miss sporty:D
    Czekam na recenzję różu z paese nigdy nie miałam z tej firmy kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. MARTA kilka razy przymierzałam się do kupna matów firmy Orly, ale są strasznie drogie i nie wypaliło:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger