grudnia 23, 2011

Życzenia świąteczne










Kochane! W związku z tym, że jutro święta, chciałabym Wam życzyć dużo zdrówka, szczęścia, aby te święta były spędzone rodzinnie i wesołej atmosferze oraz aby prezenty były udane:)
Ja w tym roku Święta spędzam u rodziny mojego narzeczonego, ale tęsknię za atmosferą świąt u mnie w domu, nie ma żadnych sztucznych uśmiechów, wszyscy są szczęśliwi i jest po prostu idealnie. Babcia obiecała zostawić bigosiku:), ale po świętach to nie to samo.
W przyszłości jak będę robić wigilię dla moich dzieci/wnuczków to będę trzymać się tradycji! :)


Dziewczyny bardzo dziękuję Wam za obserwowanie mnie! To dla mnie bardzo ważne, że jesteście ze mną. Myślałam o jakimś pierwszym rozdanku, ale sama nie wiem kiedy. Chciałabym ogłosić rozdanie jak będzie obserwować 50 osób, ale to strasznie dużo a na siłę nie chcę żeby mnie ludzie obserwowali :) Może w nowym roku jakieś małe rozdanie zrobię :)

Zawsze w święta miałam ręce pełne roboty, ale w tym roku nie jestem w domu i po prostu leniuchuję... Jutro dopiero do babci mojego tż pomóc.
Będę kombinować nad świątecznym motywem na pazurkach i jak się uda to zrobię oddzielny post :)
Jeszcze raz życzę wesołych świąt! :*



pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Ja również Ci życzę Wesołych Świąt! ;) Oby wszystkitwoje marzenia się spełniły. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi miło, jak wpadniesz :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam również, bedę zagladać ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia oraz subskrypcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje , a tobie życzę spełnienia marzeń ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nawzajem oby spełniły ci się wszystkie nawet te najskrytsze marzenia:))**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych i radosnych i wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger