grudnia 13, 2011

Moja psia szczota, czyli Tangle teezer...


Chciałabym się pochwalić Wam moim prezentem świątecznym i opisać moje wrażenia po używaniu tej szczotki:)

Prezent świąteczny? Przecież święta za tydzień... Ale byłam u narzeczonego na weekend i od razu dostałam prezenty :D Oto jeden z nich, który umieściłam w liście do Mikołaja :D


Takiej szczotki jeszcze nie było! Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.
Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku!

Szczotka została uznana za najlepszy innowacyjny produkt fryzjerski ze względu na swoje niezwykłe działanie:

  • bezboleśnie rozczesuje splątania
  • masuje skórę głowy
  • nie niszczy struktury włosa
Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata. Teraz Tangle Teezer dostępny także w Polsce, w najlepszych salonach fryzjerskich.



Jest to szczotka, na którą czaiłam się baaardzo długo:) Ciężko było mi było zdecydować, który kolor, ale wybrałam róż
Wiem, że była zamówiona na stronie producenta >>klik<< ponieważ tylko tam było najpewniejsze, że będzie kupiony oryginał:)
Powiem wprost - DLA MNIE REWELACJA... Po prostu nic nie rozczesuje moich włosów tak świetnie... Po myciu są strasznie poplątane i zawsze musiałam szarpać włosy i to strasznie je niszczyło.
Tak naprawdę po zobaczeniu kilku blogów i pozytywnych opinii o nich, nie wierzyłam w tę "CUDOWNĄ" szczotkę...

Szkoda tylko, że włosy wypadają, ale to już nie jest wina samej szczotki... Jedyny minus to jej cena 55zł, ale uważam, że warto:)


A Wy co sądzicie o tej szczotce? Używacie, bądź planujecie jej zakup? :)

pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. ja po myciu mam masakrę bo rozjaśniane więc tragedia:/, może by się skusił, ale 50 zł za szczotkę dużo trochę :-/ , chociaż wszyscy ją prawie chwalą i chyba jest tego warta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eskafloreska według mnie naprawdę warto poświęcić taką kwotę na tę szczotkę. Chociaż widziałam opinie dziewczyn, którym szczotka wydała się zwyczajna...
    Marta Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swojej używam od ponad roku i nie zamienię na nic innego :) mam chęć jeszcze na wersję kompaktową choć ona już tak dobrze w mojej dłoni nie leży jak wersja standardowa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger