grudnia 27, 2011

Catrice 030 Meet Me At Coral Island

 
Jakiś czas temu będąc w Naturze skusiłam się na lakier firmy Catrice. Jest to mój pierwszy lakier tej firmy :)

 (Poniżej zdjęcie lakieru w świetle sztucznym)
 (Poniżej zdjęcie lakieru w świetle dziennym)
Na zdjęciach wychodzi duża różnica kolorów, ponieważ dużo zależy od światła.
Ten kolor to taka mieszanka pomarańczy z różem.

Jest to jeden z moich ulubieńców, nie tylko ze względu na wybór kolorów, ale i trwałość. kosztował niecałe 10zł, więc to nie jest tak wiele. Troszkę jest za gęsty i to uprzykrza aplikację.
Zaskoczył mnie tym, że zasycha bardzo szybko. Nie musiałam nawet używać "wysuszacza" :)

Na koniec zaprezentuję ten kolor zmatowiony:) Mój ulubiony efekt na paznokciach


Jak Wam się podoba? Lubicie lakiery Catrice?
 
pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Kolorek cudowny:)
    Ja ostatnio sobie zakupiłam lakier z catrice i powiem szczerze że nie pożałowałam wydanego 10złna ten lakier(jak dla mnie jest to dużo za lakier)pierwszy raz mam lakier do paznokci który jest trwały na pewno kupię sobie więcej:))**

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki :) ja juz sie dodalam , teraz twoja kolej :D http://cosmetysia.blogspot.com/ dodasz sie do obserwatorów?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja poluje na tą markę ale zawsze jak mi się coś skonczy to zawsze zapominam o tej firie dopiero jak do mamy jadę to u niej mogę kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. alee super róż ! :D muszę sobie kupić :D dodalam sie do obs , czekam na rewanz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny :) i taki trochę kameleon, że zmienia odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ejndzel Na zdjęciach wygląda właśnie bardzo różnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten sam kolorek jest uroczy zapraszam do mnie .dodaje do suskrybci i czekam na rewanż..


    http://dankapl2.blogspot.com/2011/10/paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger