grudnia 18, 2011

Makijaż na konkurs organizowany przez Agnieszkę na blogu "Jak pięknie być kobietą"


Chciałabym Wam zaprezentować moje dzieło:) Makijaż wykonany na konkurs Agnieszki (82inez). Link do konkursu.
Kosmetyki, które użyłam do makijażu
-baza pod cienie virtual
-korektor mineralny maybelline
-cień inglot nr 146
-cienie sypkie matowe niebieski i biały
-tusz do rzęs maybelline Colossal volum' express
-eyeliner sleek ink pot (zapomniałam dodać do zdjęcia)


Jak Wam się podoba ? 

pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Całkiem nieźle, ten fiolet w załamaniu powieki bardzo mi się podoba:) Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie powodzenia w konkursie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż :) Obserwuję i zapraszam do mnie :) http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki wybrałaś ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger