grudnia 03, 2011

Spiralka do włosow spin pins - zamiast gumki do włosów

Hej!



Kilka dni temu na allegro zakupiłam spiralki do włosów SPIN PINS. Zachęcona przez jedną z blogerek zakupiłam i używam ;)

I uważam, że te spiralki są ŚWIETNE!
Utrzymują sztywno spięte włosy cały dzień :) Oczywiście kupiłam dwie sztuki. Jedną wkręcam z góry, a drugą z dołu.

Spiralka do włosow spin pins

A tu na moich włosach.


Spiralka do włosow spin pins

Jak mówiłam cały dzień w nich chodziłam i na siłowni ćwiczyłam i nic! Cały czas na swoim miejscu :)
Z wkręcaniem i wykręcaniem nie widzę żadnego problemu:)


Jedynie może przeszkadzać, że je troszkę widać, ale może u mnie temu, że nie mam wprawy we wkręcaniu, albo mam cienkie włosy :) Naprawdę tego nie wiem...

Polecam każdemu, bo za takie grosze naprawdę się opłaca...

pozdrawiam,
Justyna

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę takie coś , ale prezentuje sie bardzo ciekawie : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to kiedyś widziałam w filmiku na youtube u nieesi25, bardzo mi się spodobało takie rozwiązanie, niestety nigdzie nie spotkałam takiej spiralki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, kocham, uwielbiam, każdy kok robię z ich pomocą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger