grudnia 23, 2011

Mydło oliwkowo-laurowe ALEP oraz delikatny makijaż z paletką Sleek Storm


Dziś przybyło do mnie zamówione mydełko na stronie biolander. Mydło, które zamówiłam to Alep Excellence 25% Laurie Bio 200gr. Kupiłam je wyłącznie do mycia twarzy.
Dla każdej cery trzeba dobrać inny rodzaj mydełka. Wybrałam te, ponieważ mam cerę mieszaną, trądzikową i jak na początek chcę się przekonać jak zadziała na mnie.
Przyszło do mnie tak zapakowane:

Skład INCI: Olivate sodu (Oliwa z pierwszego tłoczenia z certyfikatem biologicznym ) 75% z całości oleju - Laurynian sodu (olej z jagód Laurie z pierwszego tłoczenia z certyfikatem Biologicznym) 25% z całości oleju - Aqua (woda) - Wodorotlenek sodu (śladowa ilość sody kaustycznej niezbędna w zmydlaniu).

Jak skończę to mydełko to napiszę co o nim sądzę, ale póki co oby dobrze się używało :) OCM nadal będę stosować, więc liczę na mega efekt po stosowaniu ich razem:D

Czy używacie mydła ALEP? Lubicie takie delikatne makijaże?:) Jaka jest Wasza ulubiona baza pod cienie?

pozdrawiam

5 komentarzy:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger