grudnia 22, 2011

Wibo diamentowa siła / essence baza pod lakier


Całkiem od dawna staram się dbać o paznokcie. Strasznie się rozdwajają, pękają są przebarwione. Już nie mam na nie siły :(
(paznokcie bez lakieru)

I jakiś czas temu kupiłam odżywkę WIBO diamentowa siła.

Jest to odżywka wzmacniająca paznokcie. Niestety w moim przypadku wcale się nie sprawdziła. Pyłek diamentowy? Jakoś nie bardzo to widać ;/ Tak samo ze wzmacnianiem...

 (paznokcie z nałożonym WIBO)


Po wibo kupiłam essence nail art protecting base coat baze pod lakier, aby chroniła mi paznokcie przed przebarwieniami, ale też szczerze mówiąc jest średnia, bo i tak mam jakieś przebarwione te paznokcie ;/
 Sama w sobie ma jasny, mleczny kolorek. Na paznokciach jest prawie przezroczysty i bardzo szybko schnie.

Ogólnie nie polecam żadnego z nich. Szkoda, że ta baza nie daje większych rezultatów i póki co nadal będę jej używać pod lakier, bo skoro nie szkodzi to może jeszcze mnie zaskoczy pozytywnie ? :)

Muszę poszukać jakiejś lepszej odżywki do paznokci, aby mi się tak nie łamały i nie rozdwajały, ale to raczej po świętach...

A Wy czego używacie, aby wzmocnić pazurki? :) może jest coś co Wam pomogło?

pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. ja teraz testuję odżywkę eveline 8in1, zbiera świetne opinie, więc mam nadzieję że i u mnie zda egzamin.
    ja za swoją płaciłam 10,50 w rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie o eveline sporo czytałam i widziałam w rossmanie... Chyba się skuszę i go przetestuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam nail tek ale już mi siękończy i mam zamiar kupić tą z eveline sporo dobrego o niej słyszałam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie też używam eveline 8w1, ale nie dałam rady wytrzymać 12 dni bez kolorowych lakierów... Robię 4 dni kuracji, 2 dni przerwy i nie jest źle;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jolkag78 nie wiedziałam, że w eveline 8w1 trzeba przerwy od malowania paznokci... oj ciężko będzie bez kolorków na pazurkach:( Ale po sylwestrze zacznę kurację...

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuj bazy pod lakier z Revlona.
    Przedłuża trwałośc lakieru, szybko schnie i zauważyłam, że moje paznokcie są twardsze i nie łamią się, a wcześniej bywało różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi szczerze mówiac najbardziej pomogła zmiana kształtu z kwadratów na migdałki. Ja bym ścięła na zero i regularnie bym moczyla w oliwie z oliwek i wcierala kapsulki z wit A. Po takiej kuracji wzięłabym sie za odzywke, moze Nail Tek?
    Ale to ja, wiadomo nie na kazdego wszystko tak samo dziala..

    OdpowiedzUsuń
  8. P.E.Blanca dziekuję, może się rozejrzę :)

    kleopatre Nie chciałabym zmienić kwadratów na migdałki, ale po sylwestrze chcę zacząć kurację. Dziękuję bardzo za radę, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A może jakieś tabletki? Capivit z biotyną? Lub Mega Krzem z metioniną? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. izek biorę skrzypowitę już tyle czasu a ona jest na włosy i na paznokcie. Ale teraz będę robić przerwę w skrzypowicie, więc może bardziej skupię się tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger