grudnia 12, 2011

Original Source

Cześć:)
Dziś chciałabym trochę napisać o żelu pod prysznic i płynie do kąpieli firmy ORIGINAL SOURCE.
 (Zdjęcia z przed 2tygodni, więc w tej chwili zużycie jest większe)

Jakiś czas temu w Rossmanie była promocja, że przy zakupie jednego produktu Original Source drugi produkt tej samej firmy otrzymujemy GRATIS:) Tylko szkoda, że gratisa nie można było samemu wybrać;)
I dostałam płyn do kąpieli lawendowy (denaturat:D ).

Płyn jak i żel są bardzo mało wydajne i strasznie słabo się pienią... Niestety... Chciałam zrobić sobie kąpiel to płynu do kąpieli wylałam, tyle ile ubyło z opakowania - widać na zdjęciu. A i tak piany nie było tak dużo jak chciałam...
Na początku jak ta firma wchodziła do Rossmana to ŻADEN zapach nie skusił mnie do siebie... Ale limonka pachnie przepięknie:) Uwielbiam się nią myć... :)
Za taką cenę polecam każdemu!


Weekend spędziłam w Gdyni u narzeczonego i nie miałam jak pisać postów, ale już jutro mam zamiar napisać o prezencie od mojego Mikołaja :D

pozdrawiam,

3 komentarze:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger