lutego 28, 2012

Zakupy w ZSK





Od jakiegoś czasu czaiłam się na produkty na stronie zrobsobiekrem.pl ale nie byłam pewna co kupić. W końcu się zdecydowałam i kupiłam 3 produkty. Są to:
  • hydrolat oczarowy
  • kwas hialuronowy 1%
  • spirulina algi morskie
Mam zamiar hydrolatu używać jako toniku do twarzy oraz do rozrobienia maseczki ze spiruliny. Tak samo do maseczki kwas hialuronowy mam zamiar dodać. Dodałam go także troszkę do kremu pod oczy, tzn do małego słoiczka wycisnęłam kremu i dodałam kwasu i wymieszałam i sprawdzę jak się razem będzie używać. Dodam także do kremu do twarzy, ale to muszę kremu w inne pudełeczko i do tego tego kwasu dać, wiec to moze jutro zrobię i będę sobie smarować.

Dziś dostałam to i dziś już zrobiłam maseczkę ze spiruliny to śmierdzi masakrycznie, ale teraz jaka buźka gładka :3
Dziś zaszłam do rossmana i kupiłam krem z ziaji za 2,99 do twarzy, mam nadzieje, że będzie dobry dla mnie...

Niedługo recenzja mydełka ALEP oraz kremu pod oczy z Ziaji, które miałam okazję używać przez sporo czasu...

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. ma ten krem używałam na twarz ale jakoś do mnie nie podchodzi. Używam na jakieś podrażnienia zadrapanie np.po kocie :))
    czasem też na skórki przy paznokciach.Itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam suchą skórę teraz zimą wręcz wysuszoną, więc mam zamiar jej używać na dzień przed makijażem. Zobaczymy jak się sprawdzi ;)

      Usuń
  2. Zakupy bardzo fajne. ;p
    Krem mam i polecam .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy Ziai :) A ZSK jakoś nie kusi mnie specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jakoś skusiło :)) Tym bardziej, że nie mają drogich kosmetyków

      Usuń
  4. ja oliwkową Ziaję stosuję tylko na noc, na dzien jest jest dla mnie za tlusta i ciezka

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna notka :D
    mam krem tej samej firmy tylko kakaowy. ślicznie pachnie <33

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do żelu hialuronowego, to można go dodawać praktycznie do wszystkiego. Polecam mieszać z olejami do twarzy jako serum :) Hydrolat oczarowy też mam, ale z BU, przepięknie pachnie. Spirulinę oddałam mamie, bo dla mnie jest zbyt ostra, mam wrażliwą skórę. Z ZSK wiele rzeczy już przerobiłam. PS. Właśnie trwa u mnie moje pierwsze rozdanie i jeśli masz ochotę, to zapraszam :* http://pieknaodzawsze.blogspot.com/2012/02/rozdanie-po-raz-pierwszy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hydrolat miałam z BU i również używałam go jako toniku i sprawdzał się całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie. pierwsze słyszę o tej stronie, muszę to sprawdzić. ;d zapraszam do siebie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem ale uważam , że jest on lepszy na noc niż na dzień bo jest on strasznie gęsty ? A gdy go raz nałożyłam rano a za kilkanaście minut podkład to się świeciłam niemiłosiernie :) Ale krem sam w sobie jest dobry i jeszcze ta cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. również mam zamiar poczynić zakupy na tej stronce

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię ten krem oliwkowy i jeszcze ładnie pachnie :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się zebrać w sobie i kupić coś z tej strony, ale chętnie bym wszystko wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger