marca 17, 2013

Akcja Vichy











Może część z Was wie, ale może część nie :) Dostałam maila od Vichy, ponieważ jestem tam u nich zarejestrowana, że przeprowadzają akcję wielkiego testowania. Dopiero wczoraj zaszłam do apteki i  dostałam. Wystarczy pójść do apteki i poprosić Panią o próbki Vichy :) Pani w aptece pytała nawet jaką mam cerę i dla problematycznej dała różowe pudełeczko.

Listę aptek znajdziecie Tutaj. Jest ich sporo, więc jak w jednej nie będą mieć warto przejść się do innej i popytać :) 

Nie wiem co znajdziemy w srebrnym opakowaniu, bo takie widziałam, ale z tego co czytałam u niecierpka, to wersja różowa jest dla skóry młodej, a srebrna dla dojrzałej.

 W opakowaniu znajdziemy próbki:
  • Pielęgnacja skóry normalnej i mieszanej Idealia
  • Pielęgnacja skóry normalnej i mieszanej Aqualia thermal
  • Krem na dzień do skóry normalnej i mieszanej NeoVadiol
  • Krem przeciw niedoskonałościom Normaderm
  • Krem na dzień do skóry normalnej i mieszanej LiftActive

Przy okazji zaszłam do rossmana po jakiś lżejszy podkład Affinitone Maybelline, ostatnio mam jakąś dziwną cerę. Zawsze podkład maxfactor był idealny, a teraz strasznie podkreśla suche skórki. Ciekawe jak ten się sprawdzi...

A teraz lecę na fitness, mam w końcu trochę czasu na to. Najgorzej, że mam mały problem z kolanem, chyba czas wybrać się do lekarza, bo samo raczej nie przejdzie... Po wczorajszym stepie boli jeszcze bardziej...

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. Ja mam zawszę obawę że pani w aptece mi próbek nie da i czaję się jak jakaś idiotka, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też się tak czuję, zwłaszcza jak się spojrzy spod byka. Ale trudno, jakoś trzeba te próbki odebrać :)

      Usuń
  2. mam ten podkład i jeżeli dobrze dobrałaś go do cery to jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo wlasciwie to ciezko jest dobrac do siebie podklad a w sumie to najwazniejsze;;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jest jak jakiś podkład jest dostępny tylko online i trzeba dobrać kolor...

      Usuń
  4. Affinitone jest całkiem fajny, ale też podkreśla suche skórki.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zdobyłam :) moja mama ma srebrne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to pudełeczko ;] A moja mama ma srebrne ;] Dostałam bez problemów. Choć czytałam,że niektóre dziewczyny miały z tym problem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słyszałam, ale widocznie niektóre apteki są bardziej oblegane ;)

      Usuń
  7. Ja się jutro wybieram do apteki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten podkład też lubi podkreślać skórki ;)
    wczoraj wybrałam się do apteki i mam ten sam zestaw co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę polecieć i do mojej apteki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dziś odebrałam Vichy :)
    A co do Affinitone -szkoda, że się nie zgadałyśmy -mam 2 odcienie i chętnie bym Ci zrobiła "odlewkę" -żebyś mogła wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam swój zestaw z VICHY i cieszę się,że będę go testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jutro się po niego wybieram i mam nadzieję, że dostanę, a jak nie to napisze na Fb jak niecierpek radziła, że w mojej aptece nie wydają

    OdpowiedzUsuń
  13. też skorzystałam z akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za podpowiedź, zobaczymy jak z próbkami stoją małe miejscowości jak moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie używam Affinitone i jestem w miarę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też dziś odebrałam ten zestaw;)
    ojj step nie wskazany raczej przy bólach stawów bo mocno obciąża... koniecznie idź do lekarza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie tylko jedna taka apteka :) ale jeszcze nie zdążyłam się wybrać :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger