marca 04, 2013

Decubal - nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk






Mam dziś dla Was recenzję kremu do rąk z Decubal, który miałam okazję ostatnio testować :) Jeżeli jesteście zainteresowane to zapraszam do notki :)




 








Zwróć szczególną uwagę na ochronę skóry rąk wyjątkowo narażonej na wysuszenie. Krem do rąk jest bogaty w składniki odżywcze. Zawiera między innymi naturalny olejek z awokado, który pielęgnuje skórę,
witamina E dostarcza jej dodatkowej wilgoci, kwas hialuronowy pomaga utrzymać wilgotność, a silikon tworzy na skórze warstwę ochronną.
Sposób użycia: Do codziennego stosowania na skórę rąk.
Zawartość substancji lipidowych: 37%.














Skład:






Krem znajduje się w dużej 100ml tubce i ma typowe zamknięcie dla opakowań firmy Decubal. Wieczko jest plastikowe, już jedno lekko nadwyrężyłam już przy pierwszym otwarciu, więc teraz obchodzę się z nimi delikatniej. 
Sama koncepcja opakowań produktów tej firmy jest inna niż wszystkie i bardzo mi się podoba :)
Ogólnie krem jest bezzapachowy jak wskazuje nazwa, czytałam już opinie, że komuś nie podoba się zapach, ale serio ja kompletnie nic nie czuję, chyba nie mam aż tak wrażliwych nozdrzy ;) Ja osobiście bardzo lubię jak mi krem pachnie, ale z założenia te kosmetyki mają nie pachnieć.


Ma bardzo fajną delikatną konsystencję, szybko się wchłania i wystarczy nie dużo, aby nawilżyć całe dłonie. Ja bardzo lubię go używać przy manicure, po oczyszczeniu paznokci nakładam go na paznokcie i na skórki wokół nich i tak sobie siedzę chwilę, potem wsmarowuję w dłonie. Dzięki temu mam miękkie skórki i łatwo się je odsuwa. Pewnie każdy krem do tego by się nadał, ale akurat ten naprawdę mocno nawilża.
Jest naprawdę wydajny dzięki swojej konsystencji. Używam go również do stóp, bo potrzebują mocnego nawilżenia, bo mam troszkę z tym problem i ten krem sprawdza się bardzo dobrze w tej roli.
Krem nie pozostawia tłustego filmu, ale czuć, że jest na dłoniach dłuuugo po użyciu. 
Gdy używałam kremu z biedronki (uwielbiałam go za zapach) to po użyciu, gdy już się wchłonął, to praktycznie nic po nim nie zostawało.

Cena: 16zł
pojemność: 100ml
dostępność:  apteki / sklepy online







Według mnie nawilża naprawdę świetnie i jest to krem godny polecenia, zwłaszcza dla suchej skóry.

pozdrawiam,

Bardzo dziękuję firmie NuOrder Group za udostępnienie kosmetyków firmy Decubal w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

14 komentarzy:

  1. wyglada i brzmi calkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem może być całkiem fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. krem jest świetny ale dla mnie okropnie śmierdzi;/ na szczęście jest to tylko zapach po nałożeniu, później gdzieś znika

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale na krem się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobrze nawilża to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na najbliższy czas mam u siebie zapas kosmetyków do rąk ale z chęcią bym kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten krem do rąk :) Dwa razy mocniej nawilża niż mój poprzedni krem do rąk ISANY :) Po zimie moja skóra na dłoniach była w opłakanym stanie , ale na szczęście dzięki temu cudeńku to się zmieniło :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz więcej dobrych opinii na ich temat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam go tylko na noc bo niestety u mnie pozostawia bardzo wyczuwalną warstwę, dobrze nawilża, ale hitem nie jest. Ogólnie jednak z Decubala jestem bardzo zadowolona i do wielu kosmetyków z pewnością wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi bardzo interesująco!
    A Fun z Lusha tworzył ciekawa piane i bardzo ładny (zielony!) kolor wody i tym nadrabiał brak zapachu :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger