marca 27, 2013

Fitomed, tonik nawilżający do cery suchej i wrażliwej, Lukrecja Gładka







Właśnie wczoraj zdenkowałam tonik, który kupiłam w sumie przypadkowo, a pozytywnie mnie zaskoczył :) W związku z tym mam dla Was recenzję toniku, który zdecydowanie jest warty uwagi :)








Składniki bioaktywne: wyciąg ziołowy z lukrecji, prawoślazu, lipy, owsa.
Właściwości: ważną rolę w procesie nawilżania spełnia lukrecja gładka. Lukrecja zawiera saponiny, flawonoidy, kwasy organiczne. Posiada właściwości zatrzymujące wodę w tkankach. Dobrze nawilżona tkanka nie traci składników mineralnych, niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu komórki.
Działanie: nawilżające, osłaniające i łagodzące. Po zastosowaniu toniku skóra twarzy staje się gładka, ujędrniona, nabiera zdrowego połysku.








Opakowanie typowe dla toników - plastikowa butelka, do tego plastikowe zamknięcie, które lekko pękło już na początku używania.

Zapach ma bardzo przyjemny, lekko ziołowy, po użyciu nie czuć go na twarzy.



Używałam go do porannego przemywania twarzy (po umyciu pianką) oraz ostatecznego oczyszczania twarzy wieczorem (po dwufazówce, chusteczce do demakijażu i piance do oczyszczania) i w sprawdza się w tej roli świetnie. Nie wysusza, dobrze oczyszcza z resztek makijażu, nie zapycha.
Cera jest mile nawilżona i odświeżona po użyciu go.

Jest bardzo wydajny,.
Bardzo podoba mi się jego skład, bo na początku ma wodę, następnie ekstrakt z ziół, gliceryna, substancję odtłuszczającą, nawilżającą, łagodzącą podrażnienia i konserwujące substancje...

Niestety z dostępnością jest gorzej, niby można o kupić w aptekach, ale nie mają ich stacjonarnie. Zamówiłam online z odbiorem w aptece DOZ.pl. Napaliłam się bardziej na krem z fitomed, a że zamówienie musiało być powyżej 20zł do koszyka wpadł również ten tonik i powiem szczerze, że nie żałuję.

Cena: ok. 10zł/200ml







Uwielbiam ten tonik, jest bardzo tani, a sprawdza się świetnie. Zdecydowanie wolę hydrolaty (mają mniej skomplikowany skład), bo mają zdecydowanie lepszy wpływ na moją cerę (np. oczarowy), ale fajnie poznać coś nowego na własnej skórze i równie ciekawego. Jak będę mieć okazję i wykończę nowe hydrolaty to możliwe, że wrócę do niego.
Jednym słowem polecam :)

pozdrawiam,

30 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny tonik. Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepsko z dostępnością. Ostatnio chciałam kupić żel do mycia twarzy tej firmy i nigdzie nie mieli go stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tonik raczej nie dla mnie, bo mam cerę mieszaną z tendencją do przetłuszczania. Ale jest bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam mieszaną, ale w kierunku suchej, mimo to u mnie sprawdził się świetnie :)

      Usuń
  4. Coraz bardziej mnie zaskakują te produkty od Fitomedu :) Ja mam od nich właśnie hydrolat oczarowy obecnie do testów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam, że fitomed ma hydrolat oczarowy :) ja właśnie z BU mam oczarowy, wcześniej z ZSK i inaczej pachną, ciekawe jak ten z fitomedu :)

      Usuń
  5. Lubię jak kosmetyki mnie pozytywnie zaskakują.
    Ten brzmi ciekawie, ale już widzę, że u mnie odpada - ma owies w składzie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, uczulenie? To niestety trzeba uważać strasznie wtedy

      Usuń
    2. niestety :( wszelkie dodatki zbóż wywołują u mnie podrażnienia :(

      Usuń
  6. Musze kiedyś koniecznie się na niego skusić :) Koszyczek na opakowaniu przypomniał mi o Wielkanocy :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, zapomniałam o tym napisać, bo mi też skojarzyło się z koszyczkiem wielkanocnym :D

      Usuń
  7. mnie od nich szampony interesują, ale jakoś mi nie po drodze zamawiać;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie szamponów nie miałam, ale możliwe, że kiedyś się również na nie skuszę :)

      Usuń
  8. Nigdy o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że napisałaś gdzie go mogę dostać. Przy zamówieniu z doz.pl dorzucę go do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niedrogi i do cery suchej - coś dla mnie :) szkoda , że dostępność taka słaba :)
    PS nie mogę się skupić, bo twój kiciuś w rogu strony wciąż do mnie mruga :D słodki jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nawet nic nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się zastanawiałam nad produktami Fitomedu i chyba w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama szukam dobrego toniku.. Mam strasznie wrażliwą cerę. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet tani, muszę go poszukać

    OdpowiedzUsuń
  16. jak nie wysusza to już jest dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może być fajny, ale wolałabym hydrolat.

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę, że przy najbliższej okazji też go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger