marca 12, 2013

Decubal - recenzja zbiorcza - Body Cream, Clinic Cream, Intensive Cream






Mam dziś dla Was recenzję kremów do ciała firmy Decubal. Pewnie część z Was o nich słyszała, ale możliwe, że część nie. Decubal jest duńską firmą, która produkuje kosmetyki pielęgnacyjne do skóry suchej, bardzo suchej i atopowej.

Najpierw zacznę od tego, że mam skórę suchą. Najgorzej przesuszona jest skóra na łokciach, kolanach i łydkach. Pozostałe części ciała nie są aż tak przesuszone.








O kosmetykach firmy Decubal
Wszystkie produkty Decubal pozbawione są dodatków zapachowych, barwników, parabenów oraz substancji mogących zakłócić równowagę hormonalną. Decubal oparty jest na prawie 40-letnim doświadczeniu i dlatego stanowi dziś jedną z najlepiej przetestowanych serii produktów do pielęgnacji skóry.

Body Cream - INTENSYWNIE ODŻYWCZY I REGENERUJĄCY KREM DO SKÓRY SUCHEJ I BARDZO SUCHEJ







Krem może być używany na całe ciało. Pomaga skórze w odbudowie jej naturalnej bariery ochronnej, chroniącej przed działaniem wody, wiatru i warunków atmosferycznych. Krem do ciała Decubal Body Cream zawiera wiele aktywnych i cennych składników, między innymi naturalne olejki oraz witaminę E, glicerynę i lanolinę, które szybko wnikają w skórę, odżywiając ją i chroniąc.
Sposób użycia: Do stosowania na skórę całego ciała.

Składniki (INCI): Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isopropyl Myristate, Lanolin, Petrolatum, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, Ceteareth-20, Sodium Cetearyl Sulfate, Dimethicone, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Zawartość substancji lipidowych: 40%.















Clinic Cream - ODŻYWCZY I NAWILŻAJĄCY KREM DO SKÓRY SUCHEJ I ATOPOWEJ

 



Oto krem, który może być używany od stóp do głów. Idealny do stosowania po kąpieli lub prysznicu. Oryginalny Decubal Clinic Cream został opracowany z myślą o potrzebach skóry suchej i atopowej. Ma codzienne działanie ochronne i zapobiegawcze. Odżywia i nawilża skórę dzięki zawartości dimetykonu, który zmiękcza skórę i tworzy na niej warstwę ochronną, pozwalającą zatrzymać wilgoć na dłużej.
Sposób użycia: Do częstego stosowania na skórę całego ciała.

Składniki (INCI): Aqua, Isopropyl Myristate, Glycerin, Sorbitan Stearate, Lanolin, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Polysorbate 60, Sorbic Acid.
Zawartość substancji lipidowych: 38%.




















Intensive Cream - ODŻYWCZY I REGENERUJĄCY KREM DO SKÓRY SUCHEJ I ATOPOWEJ



Ten krem jest kremem tłustym, zawierającym 71% lipidów i przeznaczony jest do zastosowania na szczególnie narażone, uszkodzone, spękane, zaczerwienione i podrażnione obszary na skórze. Krem zawiera aktywne składniki – między innymi kompleks ceramidów identycznych z tymi występującym w skórze oraz witaminę B3, która regeneruje i aktywuje w skórze produkcję dokładnie tych składników tłuszczowych, których suchej skórze brakuje. Olejek jojoba zmiękcza i koi skórę. Lekka konsystencja powoduje, że krem jest przyjemny w użyciu nawet przy bardzo wrażliwej skórze.
Sposób użycia: Do codziennego stosowania na skórę suchą i atopową.

Składniki (INCI): Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Aqua, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Methyl Glucose Sesquistearate, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Niacinamide, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Phytosphingosine, Cholesterol, Galactoarabinian, Xanthan Gum, Caprylic/ Capric Triglyceride, Sodium Stearoyl Lactylate, Sodium Citrate, Polyglyceryl-3, Methylglucose Distearate, Tocopherol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide.
Zawartość substancji lipidowych: 71%.








Opakowania balsamów są poręczne, ale w pewnym momencie zaczęły mnie denerwować w Body Cream i Clinic Cream, ponieważ są zamknięte w dużych miękkich tubach i gdy już zużyłam trochę coraz ciężej było wydobyć produkt, opakowanie strasznie się wyginało. Nie dotyczy Intensive Cream, ponieważ on zamknięty  w mniejszej tubce. Co prawda go z opakowania ciężko wydostać od samego początku, bo strasznie jest gęsty i naprawdę trzeba się namęczyć przy wyciskaniu :) Osobiście wolałabym, aby były w słoiczkach.

Konsystencje balsamów różnią się od siebie, Body Cream jest najmniej gęsty, Cleanic Cream jest już gęściejszy, nie ma problemów ze wchłanianiem i o dziwo nie pozostawia tłustej warstwy, Intensive Cream jest bardzo gęsty i przez to długo się wchłania, pozostaje po nim film na skórze, na szczęście nie tłusty, ale ja używam go na noc.

Używając tych trzech balsamów zapach wyczuwam tylko przy Intensive Cream, ale po nałożeniu i tak go nie czuć. Mi osobiście nie przeszkadza, nawet powiedziałabym, że wydaje się przyjemny. Wolałabym, aby te balsamy miały również zapach, bo nic tak nie poprawia nastroju jak przyjemny zapach podczas rytuału smarowania :)

Co do wydajności to najmniej wydajny jest Clinic Cream, jest gęsty i trzeba go sporo użyć, ale nawilżyć całe ciało, Body Cream zdecydowanie jest najbardziej wydajny, ponieważ wystarczy nie wielka ilość i ciało nawilżone. Intensive Cream jest również bardzo wydajny mimo niepozornego małego opakowania, wystarczy niewielka ilość do nawilżenia.

Teraz najważniejsze, czyli działanie. Czy działają? Zdecydowanie tak! Wszystkie trzy produkty świetnie nawilżają i odżywiają ciało. Body Cream i Clinic Cream według mnie nie różnią się niczym, oprócz konsystencji i wydajności (no i opakowania ;) Pokochałam Intensive Cream, dla mnie jest najlepszy. Nawilża jak nic innego, moja skóra go pokochała. Pozostałych balsamów nie pokochałam aż tak, ale bardzo lubię to nawilżenie które dają i gładkość skóry.

Cena:
Clinic Cream: ok. 25zł / 250ml
Body Cream: ok. 25zł / 250ml
Intensive Cream:  ok 20zł / 100ml

Dostępność: Apteki







U mnie sprawdziły się wszystkie te balsamy, dla suchej skóry są prawdziwym wybawieniem, zwłaszcza teraz w okresie grzewczym. Najlepszy dla mnie okazał się Intensive Cream, na pewno wrócę do niego jak tylko wykończę to opakowanie.

pozdrawiam,
Bardzo dziękuję firmie NuOrder Group za udostępnienie kosmetyków firmy Decubal w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

9 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej przypasował Body Cream. Ale ten Clinic śmierdzi tak strasznie, że nie da sie z nim wytrzymać (a przeważnie mam zatkany nos...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie pierwszy raz ja nic nie czuję, mam chyba mało wrażliwy nos :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam zupełnie nic z tej firmy, ale chyba będę musiała spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy produktów tej firmy. Czas chyba aby coś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy tych produktów..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię gdy kosmetyki nie pachną:) Naprawdę ciekawe te balsamy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger