marca 24, 2013

Zakupy Yankee Candle :)






Jak pisałam na FB, tak teraz pokazuję Wam moje łupy :) Bardzo się cieszę, że Yankee Candle ma swój stacjonarny sklep w Gdyni :)
Jako, że wczoraj i dziś z gazetą Flesz jest zniżka 20% na woski, więc musiałam pójść. Zapas kosmetyczny mam chyba na rok, więc postanowiłam zaszaleć z woskami :D Z czym wyszłam?
Samlper Midnight Jasmine, miałam ten zapach i jest cudowny, chciałam większą świecę, ale nie było :(

Wzięłam kilka mniejszych wosków do kominka, z czego jeden miałam w posiadaniu, ale miałam chęć znów go poniuchać :)

I mała świeca o zapachu White Gardenia, której zapach bardzo przypadł mi do gustu. Sama świeca jest elegancka, przyda się później na coś :D

A sam sklep ma jedną wielką szafę z woskami i wygląda tak:


I z zewnątrz, jakbyś ktoś chciał wiedzieć :)
źródło
A Wy lubicie woski YC? Szczerze Wam powiem, że na początku jakoś nie byłam przekonana, ale teraz uważam, że są niezastąpione :)

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. półki sklepowe z woskami to jest to,
    robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, tylko najgorzej stać przy pólkach i wąchać te zapachy. Nie wiadomo który wybrać :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Najlepszy do tej pory jak dla mnie to midnight jasmine, a teraz mam w kominku Garden Sweet Pea to pachnie prześlicznie! Tak wiosennie :)

      Usuń
  3. Jeszcze nic z YC nie miałam. Ale podejrzewam, że i ja prędzej czy później nabędę kilka tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam! :) nawet wczoraj o tym rozmawiałyśmy, stojąc pod YC ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Garden Sweet Pea pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wzięłam go przypadkiem, pomyliłam go z lavender, bo kolor praktycznie taki sam :D I jestem bardzo zadowolona z niego

      Usuń
  6. Mam Midnight Jasmine,ale jeszcze nie paliłam. Dobrze wiedzieć o tym sklepie. Będzie przypływ gotówki to tam uderzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj kupiłam pięć wosków, świece mnie nie kręcą, ale zapach z kominka bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie świecy jeszcze nie miałam, nie szkodzi spróbować :)

      Usuń
  8. nie kusza mnie woski ani swiece zapachowe, sa przyjemne ale to wszystko - umiem bez nich zyc :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mogę tylko pomarzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woski lubię ale zdecydowanie bardziej wolę świece.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zakupy :) też muszę iść uzupełnić zapasy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te półki pełne świeczek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. woski uwielbiam ! co do świec, mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam YC! pachna tak cudownie i intensywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam świeczuszkę i byłam pod wrażeniem jak długo świeci i pachnie;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger