marca 12, 2013

Hexxbox, kupony rabatowe i nowy lakier (jakbym miała mało ;)







Udało mi się zostać recenzentką Hexxbox i dostałam dziś 5 sztuk masek oczyszczających. Bardzo się cieszę, że trafiły do mnie, bo mam bardzo problematyczną cerę i ciągłe problemy z rozszerzonymi porami. Mam nadzieję, że zauważę pozytywny wpływ tych masek :)

Udało mi się złapać ostatni lakier w rossmanie TheOleski z blogerskiej kolekcji, spodobały mi się dwa, ale na ten polowałam najbardziej :)

Nie wiem czy wiecie, ale we fleszu znajdziecie sporo kuponów rabatowych, ja kupiłam już mam parę zakupów w planach, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)


Macie zamiar skorzystać z kuponów we fleszu? :) Ja na pewno skorzystam z kuponu na wosku YC, oraz na zakupy w Yves rocher i możliwe, że w The body Shop się skuszę na coś :)

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam o takich kuponach rabatowych :D A lakier Oleski jest faktycznie ładny ;] Nie dziwię się,że był na niego taki bum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to już wiesz :) Co do lakieru to pozostałe też są bardzo ładne, ale nie w moim guście

      Usuń
  2. no naprawdę po co Ci ten ten kolejny lakier to ja nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten jest taki ładny i akurat takiego odcienia nie mam, więc jak się oprzeć :)

      Usuń
  3. kupiłam wlaśnie dziś Flesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupony fajna sprawa jednak zwracam na nie uwagę gdy jest przynajmniej 25% i więcej. Czasem można trafić na 40% wówczas bez wątpliwości wybieram się do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier ma piękny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten lakier :) jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również kupiłam ten lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje!!! :)
    ciekawa jestem jak u Ciebie będzie się sprawował ten lakierek.

    OdpowiedzUsuń
  10. tak mi się wydaje, że peaches and cream to cieszący się największą popularnością kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to nie kupuję, by zniżki nie kusiły
    jestem ciekawa tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam koloru tego lakieru już od tygodnia, nigdzie gdzie wejdę już go nie ma. Zawsze jest pomarańczowy i ten jasno szary, ale różu brak:/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię lakiery z wibo :)
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję:)

    jaki rabat jest do TBS?

    OdpowiedzUsuń
  15. też muszę kupić flesz :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger