marca 14, 2013

decubal - nawilżająca pianka do mycia twarzy







Mam dziś dla Was recenzję pianki do mycia twarzy firmy Decubal :)







NAWILŻAJĄCA PIANKA DO MYCIA TWARZY

Łagodna pianka do mycia twarzy rano i wieczorem która skutecznie oczyszcza skórę bez wysuszania. Pianka ma konsystencję lekkiego i przyjemnego musu. Zawiera między innymi nawilżającą i pielęgnującą glicerynę oraz alantoinę, która działa jak łagodny peeling, zapoczątkowując w ten sposób odnowę komórkową. Poza tym DECUBAL FACE WASH zawiera łagodzący rumianek zapobiegający podrażnieniom. Dopełnij zabieg pielęgnacyjnym kremem do twarzy.
Sposób użycia: Do stosowania rano i wieczorem. Piankę rozprowadzić na wilgotnej skórze i delikatnie wmasować. Następnie spłukać wodą i osuszyć.

Składniki (INCI): Glycerin, Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Niacinamide, Sucrose Cocoate, Allantoin, Capryly Glycol, Bisabolol, Sodium Gluconate, Citric Acid.
Nie zawiera substancji lipidowych.







Opakowanie pianki jest bardzo poręczne w użyciu, raczej wszystkie pianki do mycia twarzy, które są początkowo w stanie płynnym zamknięte są w takich opakowaniach.
Pianka nie posiada zapachu.
Bardzo dobrze się pieni, jedna pompka starcza na umycie całej twarzy. Nie lubię jej nakładać na suchą twarz, mam wtedy dziwne uczucie, że nie zmywa i wygląda jak pianka do golenia. Wolę najpierw nawilżyć twarzy i następnie piankę i bardzo dobrze się wtedy rozprowadza.
Na szczęście nie wysusza twarzy i dobrze oczyszcza. Ja nie używam jej do zmywania całego makijażu tylko jego resztek i radzi sobie z tym  świetnie. Mam cerę mieszaną, trądzikową i wiele produktów mnie zapycha, na szczęście ten produkt okazał się odpowiedni również dla mojej cery. 
Nie podrażnia.

Produkt wydajny, ogólnie pianki są bardzo wydajne, jedna pompka na jedno mycie i gotowe. Przynajmniej u mnie ;)

Cena: ok. 20zł/150ml
Dostępność: Apteki






Piankę bardzo polubiłam, według mnie warto spróbować :)

pozdrawiam,

Bardzo dziękuję firmie NuOrder Group za udostępnienie kosmetyków firmy Decubal w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

14 komentarzy:

  1. Kolejna pozytywna recenzja produktu, na który mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ją lubię, jest mega gęsta, taka puszysta, ale moja mam zapach i to dziwny;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie raz pisałam, pewnie mam mało wyczulone nozdrza na takie zapachy :)

      Usuń
  3. Ja potrzebuje dużego nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ciekawy produkt :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pozytywne recenzje :) Muszę się skusić na tę piankę.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię pianki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupiłabym ale boję się , że będzie roznosić syfy i inne niedoskonałości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, ja mam problemy trądzikowe i nic mi nie rozniósł :) To raczej bardziej intensywne peelingi mogą spowodować "rozsiewanie" niedoskonałości

      Usuń
  8. Całkiem ciekawy produkt, może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger