marca 23, 2013

Nowości kosmetyczne - wymianka, zakupy :)






Po dzisiejszym spotkaniu Trójmiejskich blogerek jeszcze nie doszłam do siebie, ale postanowiłam napisać post o moich łupach zakupowych i wymiance :) Przy okazji dziękuję dziewczynom za przemiłe towarzystwo, relacja na pewno pojawi się na blogu :)
Ale dziś o zakupach, już od jakiegoś czasu czaiłam się na kosmetyki z kokardi.pl. Zwłaszcza na kosmetyki Balea, Alverde oraz Babuszki Agafii. Zdecydowałam się na początek na:
  • Receptury Babuszki Agafii, balsam na łopianowym propolisie
  • Planeta Organica, wzmacniający turecki szampon
  • Alverde, Regenerujący szampon do włosów

Oraz dwa ciasteczkowe żele pod prysznic :) 

Skorzystałam z kuponu z Flesza (40% zniżki na drugi kupiony produkt) i skusiłam się na dwa kremy do rąk. Wchodząc do tego sklepu strasznie długo się zastanawiam, bo chciałoby się wszystko, ale postanowiłam, że spróbuję dwa kremy. do rąk

I dziś na spotkaniu blogerek przeprowadziłam kolejną już wymiankę z Moniką. Szukam podkładu idealnego i pytałam o próbki, a mam dużo więcej do przetestowania, do tego czerwona szminka Rimmel oraz oliwka w żelu Ziaja :) Dziękuję jeszcze raz :)

Również od Moniki dostałam do przetestowania korektor Collection Lasting Perfection Ulitimate Wear Concealer odcień 3 MEDIUM w ramach Hexxbox, ponieważ ma jasną karnację i dla mniej ten kolor jest za ciemny, a u mnie akurat.

i to na tyle kosmetyków :)

A teraz kilka zdjęć mojej towarzyszki przy robieniu zdjęć :D O tak Milki nigdy za wiele :D


pozdrawiam,

42 komentarze:

  1. super kocurek :) piątka kociaro:*
    do mnie też dołączył ciasteczkowy żelik z balei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam też psiaki :D
      Na te żele już się czaiłam tyle czasu, że trzeba było wypróbować w końcu :)

      Usuń
  2. Troszkę nowości i ciekawości. Balea hmmm sama mam na nią chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama ta nazwa kusi, nie? Ciasteczkowy żel :D
      Pachnie ślicznie :)

      Usuń
  3. Balea to piękne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile cudowności :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ten korektor no ale niestety te ceny na allegro jak na razie mnie zniechęcają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. z podkladu Kobo bedziesz zadowolona, bo jest super;) moj ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  7. Balea cudo, świetne zakupy i wymiana

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka! Uwielbiam te pomadki Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak miło było Cię poznać :) Nie mogę się doczekać wszystkich zdjęć i relacji na wszystkich blogach !
    Jestem okropnie szczęśliwa że wszystko wyszło tak jak sobie to wymarzyłam :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również było bardzo miło :) dziękuję i czekam również na relacje u dziewczyn :)

      Usuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o oliwce w żelu, ciekawy produkt :)
    Piękny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem do tego przekonana, ale mam nadzieję, że mi się spodoba :)

      Usuń
  12. co tam zakupy :P kiciu cudny :) całkiem jak moja Pusia tylko w wersji bardziej puchatej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te kremiki do rąk z TBS i oba sprawdzają się u mnie bardzo dobrze. Ten z wyciągiem z nasion konopii świetnie nadaję się również na stopy.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne produkty! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żele z Balei bardzo mnie kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Milkusia!!! Pamiętaj o poniedziałku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkłady z KOBO są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy :)
    Co do wymianki -to mam nadzieję, że kosmetyki Ci przypasują.
    I życzę udanego testowania korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym chciała mieć te kosmetyki u siebie, ale koteczka też :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, kociakowi spodobały się prezenty ze spotkania blogerek bo dumnie w nich leżakuje ;)

    Bardzo, bardzo miło było Cię poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciasteczkowe żele Ci podkradnę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Milka jest super :) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  24. byłam bardzo zadowolona z podkładu z KOBO chociaż wydaje mi się że bardziej nadaje się na zime. za to ciekawa jestem jak się spisze korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. te żele pod prysznic wyglądają całkiem ciekawie :)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. TBS kusi i nęci to fakt, ja mam nową szczotkę do masażu ciała i bananową odżywkę do włosów;) testuję i zobaczę co z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kotek uroczy, a paczucha rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Korekor z Collection chcę kupić, daj znać jak się sprawuje :D !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubiłam te żele Balea. Krem do rąk z konopii sprawdził się u mnie tej zimy, a teraz testuję migdałka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten żel (bardziej mleczko...) do mycia z Balei, ten różowy. pachnie cudnie! zapach lodów i ciasteczek wypełnia całą łazienkę <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger