marca 19, 2013

Decubal - recenzja zbiorcza - face cream oraz face vital cream






Dziś mam dla Was recenzję dwóch kremów do twarzy, które miałam przyjemność testować dzięki firmie Decubal.






DECUBAL FACE CREAM ODŻYWCZY I INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY

 

Dostarcz swojej suchej skórze twarzy składników odżywczych stosując łagodny krem do twarzy DECUBAL FACE crea m. Krem ten łagodzi i pielęgnuje dzięki zawartości naturalnego składnika tłuszczowego, jakim jest lanolina zapobiegająca świądowi, suchym plamom oraz ewentualnemu nieprzyjemnemu uczuciu napięcia skóry twarzy. Krem zawiera poza tym witaminę E, która ma działanie zmiękczające. Szybko wnika w skórę i nie tłuści - dlatego doskonale nadaje się pod makijaż.
Sposób użycia: Do codziennego stosowania na skórę twarzy – do cery suchej.




Składniki (INCI): Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl
Stearate, Citric Acid, Lanolin, Polysorbate 60, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
Zawartość substancji lipidowych: 18%.


DECUBAL FACE VITAL CREAM WYPEŁNIAJĄCY I REWITALIZUJĄCY KREM DO TWARZY
 
Ten krem ma szczególne właściwości odżywcze oraz regenerujące i nie zawiera żadnych środków
konserwujących. W skład kremu wchodzi wiele cennych i aktywnych składników – między innymi kompleks
ceramidów identyczny z naturalnie występującymi w skórze, witamina B3, witamina E oraz masło shea.
Krem Decubal face vital nie natłuszcza, szybko się wchłania pozostawiając matową powierzchnię. Dlatego doskonale nadaje się również pod makijaż. 
Sposób użycia: Do codziennego stosowania na skórę twarzy.



Składniki (INCI): Aqua, Pentylene Glycol, Cetearyl Isononanoate, Glycerin, Niacinamide, Simmondsia Chinensis Oil, Glyceryl Stearate, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Magnesium Aluminum Silicate, Sorbitol, Ceramide 6 II, Ceramide 3, Phytosphingosine, Galactoarabinan, Cholesterol, Tocopherol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Sodium Stearoyl Lactylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide.
Zawartość substancji lipidowych: 21%.








FACE CREAM

Opakowanie typowe dla kremów, które przy otwarciu zabezpieczone było dodatkową folią. Nie jest zbyt higieniczne, ale zdecydowanie wolę kremy w takich opakowaniach.
Produkt powinien być bez zapachowy, ale wąchając prosto z opakowania czuć taki lekko chemiczny zapach. Nie czuć nic przy nakładaniu na twarz.
Krem szybko się wchłania, jest bardzo lekki. Nie zostawia tłustego filmu. Nie nadaje się pod makijaż, mam wrażenie, że na nim podkład się waży (tak samo jest z vital cream)

Używałam go razem z pianką do mycia twarzy (a raczej po umyciu pianką) tej samej firmy i sprawdził się świetnie. Ciągle borykam się z trądzikiem, nie jest ogromny, ale jest. Używam również kremów wysuszających i ten krem pomaga mi ustabilizować cerę. Momentami mam strasznie przesuszoną cerę co doprowadza mnie do szału. Bałam się, że ten krem zapcha mnie, ale na szczęście nic takiego się nie stało. 
Bardzo dobrze nawilża, nawet mojemu P. spodobała się ta konsystencja i działanie, kilka razy użył, bo takie mrozy to niestety buzia aż piecze po przyjściu do domu (z zimnego do ciepłego), jak to powiedział: "ale ten krem jest fajny" :)
Jest bardzo wydajny, przy używaniu 2 razy dziennie (po tygodniu używaniu tylko na noc) starcza na bardzo długo.

Cena: ok. 25zł
Dostępność: Apteki

FACE VITAL CREAM
Opakowanie tego kremu zawiera pompkę, dzięki której możemy dozować tyle produktu ile chcemy. Do tej pory to pierwszy mój krem w takim opakowaniu i nie przypadło mi do gustu, mimo swojej higieniczności, ale może z czasem się przyzwyczaję ;) Chyba po prostu lubię widzieć ile mam kremu :)
Krem przeznaczony do cery dojrzałej, cóż ja mam 23 lata, więc nie szkodzi, jeżeli go używałam ;) Ale uważam jednak, że ten krem nie jest odpowiedni dla mnie. Nie zachwycił mnie, lekko mnie zapchał i dostawieniu tego kremu stan cery się poprawił. Bardzo liczyłam na to, że ten kremik spodoba się mojej skórze bardziej, ale niestety... Resztę oddam mamie może u niej posłuży trochę lepiej...
Jak widać krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania. Pomimo zawartości substancji lipidowych w stężeniu 21% to nie zostawiał tłustej warstwy. Nie sprawdził się pod makijaż, a czytałam, że wielu osobom pasował właśnie... Jest bardzo wydajny.
Świetnie za to nawilżał i twarz mięciutka po użyciu... Ale żadnych rewelacji...


cena: ok 30zł
dostępność: apteki







Te dwa kremy godne polecenia dla suchych cer, ale myślę, że ja mam swój kremowy ideał i te nie przebijają go we właściwościach i nawilżeniu.

pozdrawiam,
Bardzo dziękuję firmie NuOrder Group za udostępnienie kosmetyków firmy Decubal w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.


6 komentarzy:

  1. nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nic nie miałam z tej firmy, ale wkrótce zamierzam coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam sucha cere, wiec mogyby byc dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy ciekawy, szkoda że nie nadaje się pod makijaż:(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna recenzja obu produktów, ale każdy miał jakieś tam mankamenty, więc nie wiem czy się kiedyś skuszę.:) ale warto było przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie chyba nie przekonały...
    Nadal poszukuję ideału...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger