marca 25, 2013

{relacja} spotkanie trójmiejskich blogerek










W sobotę odbyło się  spotkanie Trójmiejskich blogerek, dziś pora na relację z kilkoma zdjęciami :)
Całe spotkanie odbyło się dzięki Marysi z bloga http://www.aa-beinspired.blogspot.com/, ale współorganizowały je Agata z http://www.samolotowoo.blogspot.com/ oraz Monika z http://www.kakufashioncook.blogspot.com/.  Więcej zdjęć na blogu Marysi :)

Pierwszy raz byłam na takim spotkaniu, w sumie do tej pory nie miałam okazji :) A to spotkanie to był fajny pomysł na poznanie się przy kawie. Tak naprawdę miało to być tylko spotkanie na pogaduszki i na kawę, a dodatkowo dziewczyny rozdały nam masę prezentów.

Dziewczyny, które brały udział w spotkaniu:
Monika Pryśko - www.tekstualna.blogspot.com 
Ala Iwańczuk - www.aleetzya.blogspot.com 
Monika Będkowska - www.mixoflifetestuje.blogspot.com 
Sandra Jurska- www.cooknlife.blogspot.com 
Agata Wiśniowska - www.samolotowoo.blogspot.com 
Adrianna Derkacz - www.adkaaa.blogspot.com 
Monika i Martyna Ciemiecka -www.kakufashioncook.blogspot.com 
Anna Matusewicz - www.jakmalowany.pl 
Fotograf - Agnieszka Potocka - www.facebook.com/subobiektywna


Spotkanie odbyło się w La Crema Cafe w Sopocie i dzięki uprzejmości właścicielki lokalu dostałyśmy po lampce szampana z truskawką :)















 zdjęcia: Agnieszka Potocka/subObiektywna


Spotkanie pełne wrażeń :) Wszystkie dziewczyny przemiłe i wesołe, czekam na więcej spotkań, bo warto poznać osoby o podobnych zainteresowaniach.

Dziękuję, że Was poznałam :)

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. Fajnie :) Zazdroszczę takich spotkań. Widać, że było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądacie! kocham takie spotkania :D już 11 u mnie kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym również kiedyś trafić na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne na pewno będą ! Już myślę czym Was zaskoczyć następnym razem ! :)
    Pozdrowienia !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez bylam dopiero na 1 blogerskim spotkaniu i juz czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne udane spotkanie. :) Gratuluję organizatorkom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że spotkanie udane. Wasze uśmiechnięte buzie są tego doskonałym dowodem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do zobaczenia ponownie, mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę :) chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu, w moim województwie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze lubię oglądać zdjęcia z takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Wam zazdroszczę! :( :D

    OdpowiedzUsuń
  14. może latem będzie takie spotkanie to ja chętnie wezmę udział bo jestem z okolic Trójmiasta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie wiedziałam ;) Żałuję, że nie miałam okazji z Wami być i zazdroszczę tej atmosfery, które z pewnością Wam towarzyszyła :) Oby więcej takich spotkań!

    OdpowiedzUsuń
  16. oby do następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. następnym razem też będę:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger