marca 23, 2017

BIOVAX | Caviar - Oleo-Krem do włosów. Czy jest wart zakupu.


Witajcie,

Od dłuższego czasu mam krótkie włosy. Po narodzinach córki ścięłam je dość mocno, z długich włosów za łopatki przeszłam na boba, więc włosy są do ramion. Dość radykalne jak dla mnie. Sądziłam, że będę miała wtedy mniej do roboty z nimi.. Yhy.... Nic bardziej mylnego. Mam falowane włosy, więc nie zawsze prezentują się dobrze. A przy krótkich nie jest tak łatwo z wiązaniem. Dlatego dziś troszkę o całkiem nowym na rynku produkcie właśnie do włosów, czyli Oleo-krem od Biovax. Zapraszam :)


Oleo-Krem zawiera w sobie indyjskie oleje Moringa i Tamanu. Wykazują one działanie silnie nawilżające, oraz są skuteczne w ujarzmianiu suchych i puszących się włosów. Zawarty w OleoKremie kawior chroni włosy przed utratą koloru, regeneruje je, oraz zachowuje ich młodość. Lekka formuła nie obciąża pasm, dzięki czemu produkt jest odpowiedni do stosowania w codziennej pielęgnacji. Można go nakładać zarówno na włosy suche jak i mokre. Dodatkowo charakteryzuje się przyjemnym, oryginalnym zapachem.
Dostępne są 4 wersje:

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenyl Trimethicone, Oleyl Alcohol, Caviar Extract, Moringa oleifera Seed Oil, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, D-panthenol, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol, Trimethylsiloxysilicate, Dimethiconol, Tricedeth-6, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, C13-15 Alkane, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Mica, C.I. 77891, C.I. 77491, Citric Acid 

Cena / Dostępność

Krem jest dostępny w drogeriach, można go też znaleźć online np. TUTAJ. Kosztuje 17,90 zł.


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie jest bardzo ładne, szata graficzna również, pierwsze wrażenie na plus. Szczerze mówiąc opakowanie jest dość wyjątkowe, na początku myślałam, że jest to odżywka do włosów, a nie produkt po umyciu włosów. Zamknięcie nie odłamało mi się jeszcze, jest dobrze wykonane.
Konsystencja jest kremowa, lekko wodnista, nie jest to typowy krem. Łatwo się rozprowadza między palcami zmieniając konsystencję na bardziej oleistą. Wtedy aplikowanie na włosy jest proste, tak jak nakładanie typowego olejku do włosów.
 

Zapach / Wydajność / Działanie

Bardzo podoba mi się ten zapach, jest przyjemny. Utrzymuje się też chwilę na włosach. Dodam, że uwielbiam zapach moringa, a znam go dzięki The Body Shop, którzy mają serię kosmetyków o tym zapachu. Nie każdemu się spodoba. Wydajność jest świetna, bo wystarczy naprawdę niewielka ilość na całe włosy. Można przesadzić z tym produktem i włosy będą wyglądać na przetłuszczone, więc trzeba uważać.
Po umyciu i wysuszeniu moje włosy są zawsze spuszone i żyją swoim życiem. Włosy mam falowane i  ten krem ładnie potrafi je podkreślić, "scalić" jakieś odstające kosmyki oraz trzymać je w ryzach. A po wyprostowaniu świetnie wygładzić włosy i nie ma mowy o puszących się włosach, ani nie obciąża ich. Można zastosować na mokre jak i suche włosy, jednak ja zdecydowanie wolę na suche. Gdy użyję na mokre to po wysuszeniu nie widzę wtedy znacznej różnicy, jednak pomaga troszkę w rozczesywaniu włosów. W ogóle jest bardzo przyjemny w użyciu, nie tak jak olejki, że potem ręce są tłuste i ciężko je domyć.
Na dłuższą metę widzę, że moje włosy są bardziej błyszczące i nie mam problemów z rozczesywaniem, jednak uważam, że to zasługa ogólnej pielęgnacji włosów, a nie tylko tego produktu.





Z takim produktem mam do czynienia po raz pierwszy i gdy do mnie dotarł trochę zaskoczyła mnie ta konsystencja i bałam się użyć kremu na włosy. Ale niepotrzebnie :) Bardzo lubię po niego sięgać, bo ładnie wygładza włosy i ślicznie pachnie, a zapach pozostaje na dłużej.  

Znacie go? Może mieliście? 
Koniecznie dajcie znać co sądzicie :)

pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger