marca 29, 2017

MONTIBELLO | Podsumowanie akcji testowania z Face&Look + Zapowiedź rozdania

montibello testowanie

Witam!

Po raz kolejny dzięki Michałowi z Twoje źródło urody miałam okazję wziąć udział w akcji testowania. Akcja powstała dzięki portalowi Face&Look, a testowanymi kosmetykami były trzy produkty marki Montibello. Zapraszam Was na post podsumowujący całą akcję, czyli wyniki ankiet i moja krótka opinia.

montibello testowanie

>> Tutaj poczytacie o pierwszej akcji testowania z Floslek
>> Tutaj dowiecie się więcej na temat przedstawionych kosmetyków Montibello

Jest to taka druga akcja z portalem Face&Look i Michałem oczywiście, bowiem za pierwszym razem testowaliśmy kosmetyki Floslek (podlinkowałam wyżej). W akcji brało udział 25 blogerów, a każdy bloger wybierał trzy osoby spośród swoich czytelników, które będą testowały razem z nim. Blogerzy dostali komplet kosmetyków, a każdy czytelnik dostał po jednym z wybranych produktów. Do testów przeznaczone były:
  • Peeling do twarzy. Oczyszcza głęboko skórę, usuwając komórki będące w trakcie złuszczania się i pozostawia skórę miękką, świetlistą i gładką. 
  • Pielęgnacyjny krem przeciwzmarszczkowy o zmysłowej konsystencji, bardzo delikatny i nawilżający.
  • Neurokosmetyczny krem antycellulitowy wyszczuplający i odprowadzający płyny, zapobiega efektowi jo-jo.

montibello testowanie

Zaczniemy od peelingu Montibello, bo ten kosmetyk przypadł mi bardzo do gustu. Bardzo go lubię ze względu na to jak dobrze oczyszcza twarz i pozostawia ją gładką.  Jak dla mnie jest to naprawdę dobry produkt, ale dla niektórych może być za mocny. Po wyciśnięciu nie widać kompletnie żadnych drobinek, dlatego zdziwiłam się, że jest tak mocny. Więcej na jego temat prawdopodobnie przygotuję w osobnym poście.

montibello testowanie

A poniżej wyniki ankiet na temat peelingu:
  • Produkt całkowicie spełnił oczekiwania 92% testujących,
  • Jego zapach bardzo podoba się 54% testującym,
  • Jego konsystencja odpowiada aż 92% testujących, 
  • Z pojemności zadowolonych jest 73% testujących,  
  • Opakowanie zewnętrzne odpowiada 100% testującym, 
  • 35% na pewno kupi produkt w przyszłości, 46%. – raczej kupi,  
  • 65% zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce. 
  • 73% testujących byłoby w stanie wydać na niego od 40 do 60 zł, 23% od 61 do 80 zł, a 4% powyżej 80 zł.

montibello testowanie

Kolejnym produktem do testów był krem przeciwzmarszczkowy. Bałam się tego kremu, bo często gdy eksperymentuję mam potem problemy skórne. Tutaj póki co nic takiego się nie pojawiło, a używam go codziennie rano. Nie jest jakiś mega nawilżający, jest leciutki i świetnie się wchłania i nawet moja sucha skóra dobrze na niego reaguje. Do tego ten zapach. To tak w skrócie moje wrażenia, ale jeszcze testujemy :)
 montibello testowanie

A poniżej wyniki ankiet na temat kremu do twarzy:
  • Produkt spełnił oczekiwania 91% testujących. 
  • Jego zapach zachwycił 67% testujących.
  • Konsystencja odpowiada 94% testującym
  • Pojemność spodobała się 76% testującym.
  • Opakowanie zewnętrzne przypadło do gustu 82% testującym
  • 88% testujących rozważa ponowne kupno produktu.
  • 82% zdecydowanie poleci go swojej przyjaciółce.
  • 21% jest gotowe zapłacić za niego od 40 do 60 zł, 24% – od 61 do 80 zł, 36% – od 81 do 120 zł, 15% – od 121 do 150 zł, zaś 3% – powyżej 150 zł.

montibello testowanie

No i na koniec krem antycellulitowy - wyszczuplający. W takich kosmetykach bywa często, że zapach jest bardzo silny oraz po użyciu pojawia się efekt chłodzenia/grzania. Tutaj na szczęście nie ma intensywnego zapachu, pachnie bardzo delikatnie. No a najważniejsze, że nie pozostawia żadnego uczucia na ciele, oprócz nawilżenia. Za to go uwielbiam i używa się go jak zwykłego balsamu do ciała. Ale jak przeczytałam, że kosmetyk rozdrabnia tkankę tłuszczową to zastanawiam się jak to jest możliwe ;) Ale testuję nadal i zobaczymy jaki da to efekt, może do lata wejdę w 'eskę' :D

A poniżej wyniki ankiet na temat kremu antycellulitowego:
  • Zapach produktu spodobał się 100% testującym, w tym 54% bardzo. 
  • Jego konsystencja odpowiada 96% testującym.
  • Pojemność odpowiada 97% testującym.
  • Opakowanie podoba się 92% testującym (w tym ponad połowie bardzo). 
  • 35% na pewno kupi kosmetyk ponownie, a 38% raczej to rozważy. 
  • 54% zdecydowanie poleci produkt swojej przyjaciółce, 35% prawdopodobnie.
  • 38% jest za niego gotowe zapłacić od 40 do 60 zł, 27% – od 61 do 80 zł, 19% – od 81 do 120 zł, 12% – od 121 do 150 zł, a 4% byłoby gotowe wydać na niego ponad 150 zł.

montibello testowanie





Kosmetyki są naprawdę fajne, co przedstawiają wyniki ankiet. Mam nadzieję, że troszkę przybliżyłam Wam całą akcję i mam nadzieję, że jeszcze będę mogła uczestniczyć w tak ciekawych przedsięwzięciach :) Oczywiście nie obyło się bez pomyłek, bo najpierw dotarł do mnie tylko sam krem do twarzy, a po dłuższym czasie pozostałe dwa kosmetyki, na dodatek w ilości podwójnej :D 
Dlatego w niedługim czasie (za zgodą marki) będę miała dla Was rozdanie, a do wygrania będą peeling oraz krem antycellulitowy widoczne wyżej (nowe). Chętni?

Miałyście do czynienia z kosmetykami tej marki? :)
Dajcie znać!

pozdrawiam,



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger