marca 19, 2017

SUNEW | Płatki pod oczy ze śluzem ślimaka - Intensywny zabieg przeciwzmarszkowy


Witajcie,

Chwilę temu pokazywałam Wam paczuszkę jaka do mnie dotarła od marki Sunew. Dziś chciałabym Wam przedstawić jeden z produktów, który tam się znalazł. Jest to Intensywny zabieg przeciwzmarszczkowy ze śluzem ślimaka w formie maseczek pod oczy. Zapraszam na recenzję!



Aktywne składniki śluzu ślimaka:
• KOLAGEN zapewni skórze wygładzenie i nawilżenie poprzez działanie na włókna kolagenowe
• WITAMINA A - ma udowodnione naukowe działanie odmładzające
• ELASTYNA zapewni skórze zwiotczałej i mało sprężystej promienność i odpowiednie napięcie
• KWAS GLIKOLOWY pomocny w zahamowaniu powstawania zaskórników, powoduje oczyszczenie powierzchni skóry ze zrogowaciałego naskórka
• NATURALNE ANTYBIOTYKI: przeciwdziałają infekcjom skóry (przeciwko bakteriom Eschrichia Coli, Staphylococcus Aureus i Pseudomona Aeruginosa)
• PROTEAZY oczyszczają skórę z zalegających martwych komórek skóry
• ALANTOINA – zapewnia wyjątkową silną regenerację skóry, niealergizuje, przyspiesza gojenia uszkodzonych tkanek


Opakowanie / Aplikacja

Płatki znajdują się w estetycznym, niebieskim, kartonikowym opakowaniu. Właśnie to opakowanie szczerze mówiąc nie należy do najładniejszych, ale jak to się mówi, liczy się wnętrze ;) Wewnątrz znajdziemy 10 pojedynczych opakowań, a każde opakowanie zawiera dwa płatki pod oczy. Płatki są bardzo delikatne, łatwo się je aplikuje oraz świetnie dopasowują się do okolicy oka.


Działanie

Po nałożeniu płatków pod oczy na noc raz zdarzyło się, że piekły mnie oczy. Mimo, że płatek nie znajdował się przy samym oku i nie było możliwości, aby cokolwiek dostało się do oka. Koleżanka (Pirelka Blog), której podarowałam jedno na próbę też miała taką sytuację, ale po chwili minęło. Sama nie wiem czemu tak zadziało u mnie, bo nakładałam wiele razy, a pieczenie zdarzyło się raz. Może oko było po prostu bardziej zmęczone? Często zakładam te maseczki na dzień i nic takiego się nie dzieje. 
Po ciężkiej nocy nieraz mam opuchnięte worki pod oczami, niestety taka moja natura i sama mama stwierdziła przy ostatnich odwiedzinach (a widujemy się raz na kilka miesięcy), że się to u mnie pogłębiło. Niestety kremy nie pomagają, więc mogę liczyć tylko na chwilową pomoc, czyli takie płatki. 


Płatki jak pisałam są bardzo delikatne, żelowe, przezroczyste. Świetnie się dopasowują i przylegają. Wiadomo, gdy podczas ich noszenia będę cały czas chodzić i pochylać nad dzieckiem to zaczną się obsuwać, ale jak spokojnie odpocznę w tym czasie to są na miejscu.
Nie mam zmarszczek pod oczami, więc pod tym kątem nie testowałam tego produktu. 
Nie ma też zaleceń ile razy w tygodniu powinno się je używać, więc stosowałam je co drugi lub trzeci dzień.
Podczas trzymania odczuwalny jest przyjemny chłodek i pamiętam kiedyś na sińce przykładałam zimną łyżeczkę i czułam podobny efekt :) Płatki trzymałam od 20-30 minut i przez cały ten czas czuć chłodek.
Po tym czasie opuchlizna nie znika całkowicie, ale jest załagodzona, a do tego oko jest bardzo dobrze nawilżone (mimo, że ślimak ma tendencję do wysuszania) na czym mi bardzo zależy. Rzeczywiście stosowanie daje ogromne ukojenie. Na noc jest to przyjemne, a rano daje ukojenie. Mam dość ciemne sińce pod oczami, więc w tej kwestii nie zauważyłam znaczącej poprawy. Odczuwalne jest też przyjemne napięcie skóry.


Cena / Dostępność

Płatki można kupić po jednej sztuce, a można kupić też całe opakowanie. Na jedno użycie jest to cena 7 zł / szt., dostępne są TUTAJ, jednak trzeba się zalogować, aby zobaczyć ceny produktów.
 





Bardzo lubię takie produkty w okolice oka. Zawsze świetnie działa samo to, że żelowy płatek przyjemnie chłodzi oko i redukuje opuchliznę. A aktywne składniki dodatkowo poprawiają kondycję skóry pod oczami. Bardzo lubię takie produkty!

pozdrawiam,

Mimo że produkt otrzymałam od marki Sunew w ramach testowania nie wpływa na moją opinię o tym produkcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger