marca 27, 2017

GLYSKINCARE | Sposób na domowy relaks w złocie


Witajcie,

Bardzo lubię stosować maseczki do twarzy. Mają zawsze świetny wpływ na moją cerę, dlatego postanowiłam spróbować kolagenową maskę do twarzy ze złotem i kolagenowe płatki pod oczy ze złotem od GlySkinCare. Dlatego dziś zapraszam Was na recenzję obu produktów.



Kolagenowa maska na twarz ze złotem, wzbogacona kolagenem, aloesem, alantoiną, wyciągiem z kwiatu róży francuskiej, witaminami A, C, E, B3 oraz silnie nawilżającym kwasem hialuronowym zadba o młodszy i zdrowy wygląd Twojej skóry.

Korzyści:
  • Głęboko nawilża,
  • Rozjaśnia cerę,
  • Redukuje zmarszczki, 
  • Wygładza i ujędrnia skórę.


Opakowanie / Wygląd / Aplikacja

Maska znajduje się w bardzo dużym, zabezpieczonym opakowaniu, dodatkowo zapakowanym w kartonik. Na nim umieszczone zostały wszystkie potrzebne pomocne informacje dotyczące stosowania, składu itd. Fajne jest to, że maska nie jest złożona na kilka części, przez co nakładanie jej jest bajecznie proste. 
Maseczka jest żelowa, lepka i dobrze nasączona, co widać jeszcze w opakowaniu. Znajduje się tam bowiem bardzo dużo drogocennych płynów. Aplikacja na twarz nie stanowi problemu, bo od razu świetnie przylega do twarzy, ale niestety nie w każdym miejscu, ale o tym jak to rozwiązałam będzie dalej.


Działanie

Po nałożeniu maski po chwili odczuwalny jest przyjemny chłodek, tak samo jak po nałożeniu maski algowej. Nawet w chłodniejsze dni jest to przyjemnie to kompletnie to nie przeszkadza, a nawet bardzo lubię ten efekt. 
Dodam, że po nałożeniu nie przylega dokładnie, zwłaszcza przy nosie i oczach, a jednak zależało mi na jak najlepszych efektach po zastosowaniu maski. Dlatego postanowiłam ją naciąć odpowiednio, tak aby przylegała idealnie, co widać niżej. Maska trzyma się świetnie na twarzy, nie zsuwa się i trzymałam ją 30 minut, a podczas tego zabiegu nie odczuwałam żadnego pieczenia na twarzy.
Po zdjęciu maski resztę produktu wklepuję w twarz. Czuję, że cera jest przede wszystkim nawilżona, przyjemna, gładka w dotyku oraz przyjemnie napięta i schłodzona. Do tego pory są zamknięte, a opuchlizna pod oczami jest nieco zmniejszona.
Sprawdziłam sobie skład, to ogólnie na plus, tylko akurat złoto znajduje się jako trzeci produkt od końca i uważam, że największą rolę pełnią tutaj pozostałe składniki.


Cena / Dostępność

Maska dostępna jest w cenie 24,90 zł / szt., a znajdziecie ją TUTAJ.


No i kolej na płatki pod oczy ze złotem. Myślałam, że to jest mniejsza wersja maski, ale jednak skład jest troszkę inny. Skusiłam się też na nie, bo u mnie opuchlizna pod oczami jest duża i ciężko mi z tym walczyć, ale zawsze mogę się wspomóc kosmetykami.


Kolagenowe płatki pod oczy ze złotem, wzbogacone kolagenem, aloesem, alantoiną, olejem z pestek winogron, arbutyną, witaminami A, C, E, olejkiem różanym oraz silnie nawilżającym kwasem hialuronowym. Idealne dla delikatnej skóry wokół oczu.

Korzyści:
  • Redukują zmarszczki i cienie pod oczami,
  • Redukują opuchliznę,
  • Nawilżają okolice oczu,
  • Odżywiają,
  • Zmiękczają naskórek.
 

Opakowanie / Wygląd / Aplikacja

Opakowanie jest podobne jak maski na twarz. Płatki są dobrze zabezpieczone i dodatkowo zapakowane w kartonik, na którym również znajdziemy wszelkie potrzebnie informacje. 
Płatki też są żelowe, mięciutkie i świetnie dopasowują się do okolicy oka, wręcz po pewnym czasie widać na nich załamania jakby stało się drugą skórą i przejęło zmarszczki mimiczne z twarzy :) Aplikacja jest bardzo przyjemna, tylko trzeba zwrócić uwagę którą stroną przyklejamy płatki, bo są odpowiednio wykrawane.


Działanie

Po nałożeniu płatków od razu czuć przyjemny chłodek, podobnie jak w przypadku całej maski. Trzymają się bardzo dobrze i nie zsuwają się. Przylegają idealnie, a dzięki temu serum może maksymalnie wejść w pory skóry. Starałam się nie kłaść ich zbyt blisko oka, tylko na miejsca najbardziej opuchnięte.
Podczas trzymania płatków przez 20 minut nie odczuwałam pieczenia, ani mnie nie podrażniły. Po zdjęciu ich od razu czułam różnicę. Skóra pod oczami bardzo potrzebuje nawilżenia, a ten produkt zapewnił mi idealne nawilżenie i sprawił, że skóra była gładka i mięciutka. Mam zbyt duże worki pod oczami, żeby je zniwelować ale nie są tak opuchnięte. Po takim kompresie zdecydowanie czuję różnicę.


Cena / Dostępność

Płatki dostępne są TUTAJ w cenie 9,90 zł.






Zawsze lubię przetestować coś nowego jeżeli chodzi o maseczki. Lubię szukać idealnej dla mojej cery i maska ze złotem spełnia moje oczekiwania, ale dopasowanie jej do całej twarzy sprawiało trochę trudności. Płatki pod oczy za to nakłada się bez problemu i działają cudownie. Oba produkty bardzo polubiłam i jak będę mieć możliwość skuszę się jeszcze na nie.

pozdrawiam,


Mimo że produkt otrzymałam od firmy Diagnosis w ramach testowania nie wpływa na moją opinię o tym produkcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger