marca 25, 2017

BORNPRETTYSTORE | Nowości - maska bąbelkowa, efekt lustra i inne + Info o rozdaniu!


Witajcie!

Chwilę temu dotarła do mnie paczuszka z BornPrettyStore. Zamówiłam kilka produktów, takie które mnie zainteresowały,  a których jeszcze nie miałam. Szczególnie interesowała mnie maseczka bąbelkowa, o której więcej dalej. Zapraszam!



Maseczka Carbonated Bubble Clay Mask jest bardzo ciekawa, bo po nałożeniu na twarz od razu zaczynają się tworzyć bąbelki. Jest to śmieszne uczucie, wręcz chciałoby się podrapać, bo zaczynają delikatnie łaskotać skórę :) O tej maseczce myślę, że będzie jeszcze osobny post. Znajdziecie ją TUTAJ.


Skusiłam się też na zestaw trzech różnych silikonowych gąbeczek, jednak nie są już dostępne w takim pakiecie. Znajdziecie TUTAJ jedną sztukę, oraz komplet trzech kolorowych TUTAJ.


Zamówiłam je, bo zrobiły się bardzo modne i byłam ich bardzo ciekawa. Oglądałam kilka filmików, gdzie nałożony makijaż wyglądał świetnie, ale jak użyłam sama to uważam, że jest to kompletny bubel... Wzięłam specjalnie 3 sztuki z myślą o dołożeniu go do rozdania, ale nie wiem czy warto go dokładać.


Długo też czaiłam się na pigment dający efekt lustra na paznokciach. Tym razem postanowiłam zamówić w wersji srebrnej, a dostępny też jest w złotej. Jeszcze go nie użyłam, a zapakowany jest mega profesjonalnie i dołączona jest też szpatułka do wcierania w paznokieć. Dostępny jest TUTAJ.


No i na koniec zestaw pędzli do makijażu oczu. Mam prawie identyczny, ale ten wzięłam z myślą o obserwatorach na Instagramie i tam właśnie można je wygrać. A pędzelki znajdziecie TUTAJ.


Poniżej zdjęcie z instagrama, wystarczy kliknąć i przenieść się na mój profil, no i oczywiście się zgłosić :)



Mieliście może któryś z tych produktów? :)
Co Was najbardziej interesuje?

pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger