stycznia 15, 2013

Essie #790 A Crewed Interest






Mam dziś dla Was swatche (znoooowuuu...) lakieru Essie, ale ostatnio mam jakąś fazę na nie, bardzo podobają mi się te kolory i nic nie poradzę, że chcę je jak najszybciej przetestować i Wam pokazać :) Ten również zakupiłam na allegro po bardzo okazyjnej cenie (hyhyhy) i poluję na więcej :>

Jest to bardzo delikatny łososiowy kolor. Lakier na pewno będę intensywnie używać latem, bo świetnie kontrastuje z opalenizną :)

Niestety lakiery Essie mają mały pędzelek, ale już zaczynam się do nich przyzwyczajać :) Smuży, ale po nałożeniu top coat wygląda idealnie.

Lakiery Essie są naprawdę trwałe, a ten ma śliczne kremowe wykończenie.


Top coat, który zawsze używam to Essence quick dry, uwielbiam go :) Naprawdę przyspiesza wysychanie lakieru.

Uwielbiam, co tu dużo mówić :)

pozdrawiam,



34 komentarze:

  1. Ale narobiłaś mi ochoty na ten kolor. :) Tak ostatnio stałam w SuperPharmie i chciałam sobie wybrać swój pierwszy Essie, ale zupełnie nie wiedziałam, jaki kolor. Ten wygląda przepięknie, chętnie ponosiłabym ten lakier na co dzień. :DD Wygląda tak delikatnie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja stojąc przed szafą Essie to nie wiem w którą stronę patrzeć, bo każdy lakier kusi :D Dlatego w domu przeglądam swatche w necie i wtedy tam idę oglądać, bo póki co tylko przez internet kupowałam. Nawet nowe wychodzą dużo taniej :)

      Usuń
  2. gdybyś nie wspomniała, że smuży, to w życiu bym się nie domyśliła!
    bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za piękny nudziak! Chętnie bym się kiedyś zakradła do czyjejś szafki z lakierami i ukradła go ;) Musi pięknie wyglądać z opalenizną lub ciemniejszą karnacją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, latem chyba go będę codziennie używać :D

      Usuń
  4. jezu to znowu sie stało...zakochalam sieeeee!

    OdpowiedzUsuń
  5. mmhm, piękny niudziak:) Od kiedy jestem w liceum moja wychowawczyni ma świra na punkcie pomalowanych paznokci (to samo z makijażem) i pozostały mi tylko nudziaki. Po latach malowania paznokci na kolorowo stwierdziłam, że wśród jakichś 50 tylko 3 są do wykorzystania :)
    a ten jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. sama mam ten kolorek, jest fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba bym taki chciała :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier, ale jeszcze go nie używałam. Chyba pora to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor :) Podobny do Cotton Candy z Orly.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny cukierkowy kolorek :) bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolorek essie jest bardzo mój:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mi się podoba ten kolor! Muszę zakupić, koniecznie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny kolor - bardzo takie lubie :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. b.ładny kolor ;) , podobny mam właśnie na pazurkach tyle , że z GR ; ja nie lubie tych małych pędzelków przy essie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, miałabym prośbę. :)
    Podoba mi się zegarek,który kupiłaś w edibazarze.;)
    dokładnie ten: http://4.bp.blogspot.com/-6iAjKQr8pA4/UK9ZwD4fv4I/AAAAAAAAEHs/3bT19XuMFck/s1600/DSCN5807kopia.jpg

    Czy mogłabyś zrobić zdjęcie jakieś stylizacji, gdzie będziesz miała go założonego? :) Bo widzę tylko zdjęcia z bliska. byłabym bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ja nie jestem blogerką modową i do stylizacji to mam dwie lewe nogi :D W internecie jest mnóstwo, tylko różne kolory są tego zegarka :)

      Usuń
  16. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    **************************************************
    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie delikatne róże na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger