czerwca 07, 2013

Lovely, Baltic Sand, piaskowy lakier nr 3.






Przyszła dziś pora na pierwszy z trzech piaskowych lakier z WiboBoxa o numerze 03. Powiem szczerze, że początkowo podchodziłam sceptycznie, ale jednak i mnie urzekły :)
Lakier nakłada się ekspresowo, o ile pierwsza warstwa zostawia maleńkie prześwity, druga już kryje idealnie. Dzięki tej formule bardzo trudno o złe pomalowanie :)
Ten lakier również schnie ekspresowo, i jak powiem Wam, że są suche w 5 minut to nie przesadzę :) Prawie od prazu po pomalowaniu są wyschnięte.
Do tego są bardzo trwałe, zaczęły odpryskiwać 4dnia i to przez to, że miałam sporo pracy w kwiatach i grzebania w ziemii. Są tak trwałe, że potem zmywanie ich to mordęga :D

Ten kolor jest naprawdę świetny i do tego wygląda prześlicznie, ale szczerze bardziej wolałabym je bez świecących drobinek :)

pozdrawiam,

42 komentarze:

  1. Otagowałam Cię w zabawie: "Pokaż kotku, co masz w środku". Zapraszam do mnie:)
    http://biustys.blogspot.com/2013/06/pokaz-kotku-co-masz-w-srodku.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o, jak dla mnie jest super! u Ciebie wygląda mega, a jak z ceną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ceny to nie wiem, bo dostałam go w Wiboboxie, ale na pewno drogi nie będzie, jak wszystkie lakiery wibo... :)

      Usuń
  3. Mam takie same odczucia jak Ty, też pozbyłabym się drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi się oczka do niego świecą :)
    Szkoda tylko, że tak ciężko się zmywają -ale to już taki urok piasków -coś za coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny <3 A jak mówisz,że szybko schnie i długo się trzyma, to mmm...Marzenie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ciekawe jak sprawdzi się reszta kolorów :)

      Usuń
  6. WOW niesamowity kolorek :) Cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ten kolor bardzo podoba. Tak od razu pomyslałam, że pewnie zmycie takie lakieru to niezła gratka.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja nie wiem, dlaczego wtedy na spotkaniu tak długo mi schły na paznokciach :/
    Nie mniej jednak taki blask to niekoniecznie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blask również nie dla mnie ;)
      Wtedy miałaś inny kolor, może różni się od tego, zobaczymy jak sprawdzę ;)

      Usuń
  9. muszę w końcu zapolować na te piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie to wykończenie jest świetne, muszę w końcu kupić sobie pierwszy piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest śliczny ;) uwielbiam niebieskości wszelkie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor.
    Uwielbiam piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłam piaskowe, ale będę szukać bez brokatu :)

      Usuń
  13. Pięknie się mieni ;) .. musze wreszcie kupić jakiś piaskowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny :) Chyba się na jakiś lakier piaskowy skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten odcień podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich, i możliwe, że sobie zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest przepiękny! Będę na niego polować! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda choć nie przepadam za tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglada slicznie, ale ten brokacik troche odstrasza o_0

    OdpowiedzUsuń
  19. ciągle piaski mnie nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny lakier ;) chyba poszukam takiego dla siebie ;)
    zapraszam do mnie ;) jmjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba w końcu muszę się zaopatrzyć w jakiegoś piaskowca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie to wygląda a jak jeszcze jest taki trwały to chyba się w niego zaopatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery
    ten jest super mam 2 i jestem zakochana w lakierach od Rossmanna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger