czerwca 29, 2013

Denko czerwiec 2013






Kolejny miesiąc zaowocował w sporo pustych opakowań i zużycia dużej ilości próbek. Mogę śmiało powiedzieć, że w tym miesiącu jestem z siebie dumna :)
  • Szampon Alverde z avocado - prześliczny zapach, świetnie myje włosy, jednak jakoś tak mało wydajny, ale bardzo go polubiłam i chętnie jeszcze do niego wrócę. 
  • Żel do golenia, Gillete - kiedyś używałam pianek, ale raz mój P. powiedział, żebym se kupiła męski żel, bo o za różnica jak możemy używać jednej i już wiem, że nigdy nie wrócę do pianek :) Świetnie sobie radził, jeszcze wrócę do niego :)
  • Dezodorant Fa sport - beznadzieja, 72h ?? Jak nie wytrzymuje nawet kilku godzin. Bubel...
  • Żel pod prysznic TBS o zapachu winnej brzoskwini- mój ukochany zapach i świetny żel recenzja
  • Masło do ciała TBS o zapachu winnej brzoskwini - cudowny zapach, na pewno kiedyś wrócę do niego, bo masełko jest świetne recenzja.
  • Zmywacz do paznokci Isana - bardzo dobrze sobie radzi ze zmywaniem, ale nie przywiązuję uwagi do zmywaczy.
  • Sesa - używana do olejowania włosów, jakoś nie mogłam jej wykończyć, ale kiedyś jeszcze się zaopatrzę w kolejne opakowanie (jak wykończę zapas olei).
  • Vatika - prześlicznie pachnie kokosami, opakowanie idzie do wyrzucenia, ale resztkę produktu zmieszałam z kilkoma innymi olejami i używam jako mieszanki.
  • Sól do kąpieli o zapachu mięty - recenzja
  • Peeling do stóp, be beauty - jakoś nie specjalnie mnie zachwycił, słabo zdziera i nie spełnił moich oczekiwań.
  • Hydrolizat keratyny - wyrzuciłam, bo minął termin przydatności, używałam do odżywki do włosów, ale tak śmierdzi, że nie dałam rady tego zużyć...
  • Sensique, tusz do rzęs - mam z wymianki, ale to kompletny bubel i po co go mam trzymać i wyrzucam.
  • Dermacol - korektor, strasznie ciężki i mocno kryjący, nie byłam w stanie zużyć całego, a już stracił termin ważności.
  • Honolulu, W7 bronzer - mój ukochany bronzer, wypaćkałam ile mogłam, ale beznadziejnie się już go używało, więc idzie do kosza. recenzja
  • Próbki maseł do ciała, Macrovita - świetnie nawilżające masełka, może skuszę się na całe opakowanie, nie należą do najtańszych, ale cudnie pachną.
  • Próbki La Roche Posay - krem hydreane mam wrażenie, że mnie zapchał (opakowanie starczyło mi na kilka użyć codziennie rano), effaclar używam do tej pory, bo kupiłam pełnowymiarowe opakowanie i naprawdę mnie wysyfiło po nim, ale liczę, że się uspokoi za jakiś czas. Balsam do ciała bez rewelacji ;)
  • Próbki Love me green - fajne organiczne kosmetyki, ale strasznie drogie są pełnowymiarowe opakowania...
  • Maseczka, Rival De Loop - śliczny jabłkowy zapach, ale ma konsystencję kremu. Nie lubię takich maseczek, ogólnie bez rewelacji.
  • Maska regenerująca, Ziaja - Fajnie uspokaja i odświeża cerę. Ogólnie lubię maseczki Ziaji :)
  • Maseczka kleopatra, dermaglin - odświeża, cera wydaje się ukojona, bardzo fajna, nie mam zastrzeżeń.
  • Próbki CC kremów Re:NK, The History of Whoo, su:m - spodziewałam się, że są mniej rozjaśniające niż BB kremy, ale niestety rozjaśniają...
  • krem pod oczy, secret Key -  męczyłam to opakowanie, a miałam dość sporo jak na krem pod oczy. Wysuszał i nie sprawdził się u mnie.
  • krem do twarzy w formie galaretki, sereve - nic nie mogę o tym powiedzieć, bo dopiero zużyłam jedną saszetkę, ale ładnie pachnie ;)
  • krem pod oczy, Re:NK - bardzo podoba mi się, gęsty, treściwy i świetnie nawilża :) Mam jeszcze kilka próbek, to troszkę go poznam.
  • Hera, aquabolic - Stosowałam jako tonik i całkiem nieźle odswieża, pozostawia skórę nawilżoną.

Tak wyglądają zużycia czerwca, trochę tego jest :) Staram się zużywać próbki, bo zaczynają się piętrzyć :D

A jak u Was idą zużycia? :)

pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. Pokaźne zbiory. ;) Ciekawi mnie Vetika. Muszę koniecznie wypróbować zmywacz Isany. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zmywacz to akurat nic specjalnego, ot zwykły zmywacz, ale wolę kupować duże opakowanie :)

      Usuń
    2. Na wielu blogach pojawia się w denkach ten zmywacz. W biedronce zmywacz kosztuje ok 5zł, a sądzę, że zmywacz Isany lepiej się sprawuje od tego biedronkowego i jest tańszy. ;)

      Usuń
  2. niezłe denko :) ja z tego co pokazalaś miłam tylko zmywacz do paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo! u mnie całkiem przyzwoicie, dziś będzie post:) zapach brzoskwini z TBS lubię;)
    a próbki również staram się zużywać np. jak kończy mi się krem i zanim kupię nowy;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne denko, uwielbiam vatikę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dezodoranty z Fa to bardziej się z mydłem kojarzą o.O Miałam jeden w sztyfcie i też był bublem :/ a Dermacol faktycznie trudno wykończyć, mój też niedługo idzie do kosza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, "siabada Ty i ja, mydełko Faaaa" ;D ale wcale nie chroni...

      Usuń
  6. a ja bardzo lubie dezodoranty Fa i u mnie się całkiem całkiem sprawdzają i ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachną ładnie, ale u mnie nie działa. Teraz mam dezodorant Nike i jest świetny :)

      Usuń
  7. U mnie też pojawiło się ostatnio denko. Tak bardzo chcę spróbować tego bronzera z W7 *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maski z ziajki:) dużo tego ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. sama FA SPORT ogłosiłam u mnie na blogu wielkim bublem!: o

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam męskie żele do golenia, są zdecydowanie lepsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam masła TBS ♥
    Mam ten peeling do stóp z Biedronki i przyjemniak, ale zapach jest mocno średni. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko Dermacol, on jest nie do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie też muszę próbki zacząć wykańczać bo też zrobiło mi się ich sporo. Faktycznie duże to Twoje denko ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. no rzeczywiście jest tego dużooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Vatika kokosowa musiała pachnieć cudnie! Uwielbiam takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazbierało się ;) Musze wreszcie kupić tą Vatikę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore denko. Wielkie brawa za zużywanie próbek! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger