czerwca 23, 2013

Czerwcowe nowości cz. I






Ostatnio nazbierało mi się troszkę nowości, postanowiłam zrobić z tego jeden większy post :) Na pierwszy ogień idą okulary z House, ponieważ moje z tamtego roku pękły musiałam znaleźć inne na ich miejsce nie za drogo. Akurat w House była przecena i są bardzo podobne do moich poprzednich :) Do tego mają śliczne etui.

W TBS miałam zamiar kupić masło do ciała, bo ich masła są świetne, ale przecenione były 4 zapachy i były beznadziejne, dlatego wzięłam tylko duży żel pod prysznic o zapachu moringa, uwielbiam go, bo bardzo przypomina mi zapach bzu :) Zaszłam również do rossmana po żel do golenia, miałam wziąć męski, ale od dawna chciałam spróbować ten żel z isany :)

W Rossmanie kupiłam również maseczkę do twarzy i dwa opakowania hydrożelowych płatków pod oczy, chociaż troszkę nawilżyć te moje worki pod oczami ;)

Jak nie udało się z masłem w TBS to znalazłam inne w lidlu i nie spodziewałam się, że będzie takie świetne ! Mango jest po prostu cudowne i świetnie nawilża :) Wzięłam również płatki peelingujące, dopiero w domu przeczytałam, że nie polecają cerze trądzikowej. hmm....

Zaczęłam również kurację odżywczą dla paznokci i kupiłam olejek rycynowy i znane wszystkim chyba rybki ;) Wycisnęłam kilka rybek do słoiczka dodałam olejku rycynowego i tym codziennie nacieram, ciekawe jakie efekty będą :)

Na FB sklepu http://farma-eko.pl/ był konkurs, a do wygrania próbki kosmetyków i udało mi się zdobyć próbki, masła do ciała już zużyłam i zapachy są zniewalające :)

Również firma http://www.bio-beauty.pl/ organizowała podobną akcję, z tym że poszukiwali blogerek do współpracy i zostałam jedną z nich. Otrzymałam mleczko do demakijażu do testów :)

W Hebe szukałam piaskowych lakierów, ale nie mieli, to na pocieszenie wzięłam chociaż korektor catrice w kolorze 02.

Od zawsze szukałam idealnych szczoteczek, zawsze miałam problem z twardością szczoteczek, krwawiły dziąsła, ale już jakiś czas temu poznałam szczoteczki curaprox ulta soft i są idealne! Stare już się zużyły i trzeba było kupić nowe, w Rossmanie wzięliśmy inne na próbę, ale po jednym użyciu wiedziałam, że chcę wrócić do tych. Kupowałam na allegro, a za 3 szczoteczki wyszło ok. 30zł z wysyłką :)

Troszkę tego się nazbierało w tym miesiącu, więc podzieliłam na dwie części, a jeszcze dziś poczyniłam małe zakupy :)

pozdrawiam,

39 komentarzy:

  1. szczoteczki fajnie się prezentują ;)
    ale ja to elektrycznej używam :)

    a z płatkami po prostu uważaj, jesli masz świeże wypryski
    żadnych peelingów mechanicznych nie polecają do trądzikowej ;) bo roznosi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak się czaję na elektryczną, ale na razie zostanę przy tej :)
      A co do płatków, to zużyję i tak, raz na jakiś czas nie zaszkodzi :)

      Usuń
  2. także załapałam się do testów Green People i dostałam scrub :) szkoda, że pojemność taka mała, ale jak na złość zapowiada się bardzo dobry produkt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pojemność niestety mała, ja żałuję, że mleczko otrzymałam, bo nie używam mleczek, ale jakoś je wymęczę :)

      Usuń
  3. Też kocham Curaproxy! Idealne szczoteczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd kupiłam szczoteczkę Curaprox nie wrócę do innej!:)

    Bardzo fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile nowości! Musze kupić sobie koniecznie tą szczoteczkę do zębów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie do niego przekonuję, ale myślę, że i tak wrócę do męskich :)

      Usuń
  7. wszędzie gdzie spojrzę kamuflaż z catrice ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo nowości, udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczoteczki wyglądają na takie... zwykłe ;) ja mam swój ulubiony model z Colgate, z ruchomą główką i innych nie kupuję - mam wrażenie, że te 'sztywne' niezależnie od twardości bardziej mi podrażniają dziąsła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wyglądają na zwykłe, ale świetnie doczyszczają zęby, te sklepowe są beznadziejne, nigdy nie mogłam nimi domyć, krwawiły mi zęby,a po tych nic, dla mnie kwc :)

      Usuń
  10. Czaję się właśnie na to masło z Lidla - ile kosztowało? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę tego jest. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tego masła z Lidla szukałam ostatnio ale go niestety nie było.
    Natomiast z TBS najbardziej lubię żel Satsuma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam rybki, zimą świetnie nawilżają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie wiem kto i kiedy szuka blogerek do współprac hehe :)
    fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja też szykuję podobny post, ale nieco mniejszy niż Twój :P

    okularki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej i wytypowania do testowania :)
    Jabłkowej maseczki Rival de Loop jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore zakupy :D Napisz recenzję tej maseczki z RDL :) Masełko wygląda ciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w Naturze nie ma tego korektora Catrice, a do Hebe mam daleko, daleko .. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę kupić jeszcze jakąś parę okularów bo połamałam kolejne:/

    te szczoteczki do zębów lubię ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  20. mam identyczny olejek rycynowy ;) tylko ja nakładam go raz w tygodniu na ciepłona całe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tym korektorze z Catrice słyszałam baardzo dużo pochlebnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię te żele do golenia Isana (o wiele bardziej niż pianki!) i ten kamuflaż Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sporo tego, ja uzywam szczoteczek glownie z Oral B, ale przyznam, ze lubie je zmieniac :)

    OdpowiedzUsuń
  24. patrząc na tego typu notki mam ochotę wybrać się na zakupy:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger