czerwca 06, 2013

Denko maj 2013






W maju jakoś te denko nie jest za duże, ale tak szczerze mówiąc cieszę się i z tego :) Bo jakoś miałam wrażenie, że nic z tego nie będzie, ale jednak jakoś pomału zużywam :)
 
  • Bielenda, łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu - mój KWC, no uwielbiam co tu dużo mówić :) To już moje chyba milionowe opakowanie ;D
  • Gliss Kur, odżywka  - taka przeciętna, ułatwiała rozczesywanie i ogólnie w porządku, ale raczej do niej nie wrócę.
  • Joanna, sensual plastry do depilacji twarzy- uwielbiam plastry z Joanny, radzą sobie bardzo dobrze z depilacją wąsika oraz brwi.
  • Alterra, chusteczki do demakijażu - uwielbiam, to już któreś opakowanie, świetnie radzi sobie z demakijażem.
  • Facelle, chusteczki do higieny intymnej - kupiłam głównie do demakijażu i w tej kwestii sprawdziły się świetnie, bardzo delikatne, myślę że jeszcze je kupię.
  • Maska z żeńszenia, w sumie nawet nie znam firmy, bo to jakieś azjatyckie cudo, maska, która zastyga, a potem ją zdejmujemy. Super w użyciu, buzia świetna w dotyki po zmyciu. Mam jeszcze mały zapas tej maski ;)
  • Secret Key, pianka do mycia twarzy - buzia jakby aż skrzypiała po użyciu z czystości, ale jakoś nie do końca spodobała mi się.
  • Mizon watemax - całkiem przyjemny kremik do twarzy, śliczny zapach i jakoś ciężko mi szło zużycie go... Nie zauważyłam drastycznej zmiany po użyciu.
  • The Secret Soap Store, krem do rąk z masłem shea - świetny zapach, chętnie przygarnęłabym więcej :D
  • L'oreal infallible - beznadziejny podkład, dobrze, ze to tylko próbka, połowę wywaliłam. 
  • The Secret Soap Store, shea spa fit, masło do ciała i masażu, biała herbata recenzja 
  • Podkład Madara - nie znam tej firmy, ale pachniał prześlicznie, ale był za ciemny. Raczej krem tonujący niż podkład ;)
  • Biovax, eliksir  - świetnie wygładza końcówki, chętnie zakupię większe opakowanie :)
  • Biała perła, pasta do zębów - nie chciałam jej tu umieszczać, ale tak jej nie lubię, że napiszę o niej coś. Ciężko wycisnąć z tubki, do tego gęsta, jakoś wcale nie wybiela zębów. Never again.
  • Dermaheal, maseczka oczyszczająca - recenzja
  • Tusz Big Bold mascara - kiedyś dostałam w Kissboxie, ale czas wyrzucić bo wysechł Ogólnie świetna do wydłużania i pogrubienia rzęs.

I to tyle, nie jest tego dużo, ale dobrze, że chociaż coś jest :D

pozdrawiam,

33 komentarze:

  1. nie miałam nic z tego co pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam te plastry z joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płyn z Bielendy też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety płyn z Bielendy się nie sprawdził bo podrażniał mi oczy.
    Natomiast chusteczki Facelle lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam różne opinie na temat bielendy, widocznie albo się kocha albo nienawidzi :)

      Usuń
  5. Kupiłam ostatnio te chusteczki z Alterry. Jeszcze ich nie próbowałam, ale mam nadzieję, że się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmicznie duże :) znam jedynie czarnego gliss kura,ale raczej do niego nie wróce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje niby 2 opakowanie, ale jednak wolę inne odżywki :)

      Usuń
  7. Zanim kupisz eliksir z biovaxu sprawdź czy próbka ma taki sam skład jak oryginał. Ja się nacięłam na serum A+E i napisałam o tym u siebie jeżeli jestes zainteresowana zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z Twojego denkowego posta nie miałam;( Oprócz chusteczek do demakijażu z Alterry jednak ja nimi nie byłam tak zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  9. spore denko ;p , nie miałam nic z tego co pokazałaś , zainteresowała mnie maseczka oczyszczająca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka według mnie jest świetna, polecam :) Widziałam ją nawet w hebe :)

      Usuń
  10. Ten płyn do demakijażu może wypróbuję, ale to jak skończy mi się zapas micela z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  11. Plastry z Joanny o twarzy są bardzo dobre, najlepsze ze wszystkich, jakie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę odżywkę, niezła, ale same silikony, więc o odżywieniu tutaj nie można się zbytnio wypowiedzieć :P Nie lubię plastrów do depilacji, podrażniły mi skórę ;( Ale zaciekawiłaś mnie tymi chusteczkami z Alterry ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. To i tak sporo! :)
    Plastry z Joanny też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i tak lepiej niż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te dwufazówki z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne denko :)Spodobały mi się te maseczki Dermaheal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten płyn do demakijażu i to chyba nawet z 3 buteleczki, ale teraz wolę garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chusteczki z alterrry też bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię odżywki gliss kur, dla mnie są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię te plastry z Joanny, jeszcze mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też lubię plastry Joanny

    OdpowiedzUsuń
  23. pastę z BP miałam i lubiłam ją jedynie za to, że mnie po niej nie suszyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chusteczki facelle do demakijażu? ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger