czerwca 25, 2013

Wibo, eliksir z jedwabiem






W Wiboboxie otrzymałam eliksir z jedwabiem i od dnia, w którym go dostałam zaczęłam testowanie, pokładałam w nim nadzieje, bo tak ładnie o nim pisze producent, ale cóż ;)
Formuła:
- zawiera witaminy i jedwab, które zapobiegają łamaniu i przebarwianiu się płytki paznokcia,
- nadaje połysk i witalność, pielęgnuje i wzmacnia paznokcie.
Przeznaczenie: kruche i łamliwe paznokcie.
Aplikator: w pędzelku.

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl, Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Sucrose Acetate Isobutyrate, Acrylates Copolymer, Benzophenone-3, Benzophenone-1, Ethyl Ester of Hydrolysed Silk, Dimethicone, CI 77891, Mica and CI 77891 and CI 77861.





Ten lakier zostawia na paznokciach bardzo ładny mleczny odcień, można go nawet używać bez lakieru, bo naprawdę ładnie się prezentuje i paznokcie wyglądają na zdrowe. Schnie naprawdę szybko, ale jakoś tak źle się rozprowadza, lekko smuży. Ale najbardziej zaskoczyło mnie to jak współpracuje z innymi lakierami...

Nałożyłam eliksir jako bazę i następnie lakier Essie, z którym nigdy nie miałam problemów. Malowałam paznokcie na szybko (przed rozmową kwalifikacyjną) i wiedziałam, że Essie mnie nigdy nie zawiodło i szybko schnie. Ale jeszcze przed wyjściem zauważyłam, że lakier nie chce wyschnąć, robiły się plamy. Wróciłam do domu z pozdzieranymi paznokciami, a przeciągnęłam palcem po paznokciach i co otrzymałam. Można myśleć, że eliksir działa jak baza peel off :) (zdjęcie poniżej pokazywałam na instagramie).
Lepiej poczekać aż dobrze wyschnie i wtedy kłaść na niego lakier ;)
Niestety po używaniu tego eliksiru nie zauważyłam żadnej poprawy stanu paznokci, nadal się rozdwajają, ale wydają się mocniejsze, tylko nie wiem czy to jego zasługa.

Cena: ok. 7zł
Dostęność: Rossman








Pod lakier nie sprawdził się, zawiódł mnie w najważniejszym momencie, również paznokci nie odżywił tak jak na to liczyłam, ale jak będę miała chęć na mleczne paznokcie to na pewno po niego sięgnę :)

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam ostatnie zdjęcie - WOOOW! Ło matko, tka mi nigdy lakier nie schodził!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też jeszcze nigdy, tym bardziej chwilę po malowaniu :)

      Usuń
  2. ojej szkoda ze nie utrzymał lakieru:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za szybko malowałam i nie wysechł porządnie, ale ostrzegam :)

      Usuń
  3. nie fajnie... u mnie nic takiego się nie dzieje :|

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten eliksir i używam go tylko i wyłącznie jako właśnie mleczny lakier, do niczego innego się nie nadaje ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam raz bazę Wibo i BARDZO się zawiodłam, dlatego omijam te lakiery z daleka. jak widać nie jedna baza tej firmy jest kiepska...

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że nie odzywia paznokci, to jeszcze tak niszczy efekt lakieru:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie odchodzi, i nie działa.
    Szkoda tych kilku złlotych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Solo wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam w sobie wygląda bardzo ładnie.. Szkoda że nie działa..

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie wierzę w Wibowskie odżywki do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow niezle... chyba zostane przy swojej odzywce eveline 8w1, a raczej na pewno zostane ;D hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajną odżywkę z wapniem miało lovely chyba dalej jest w sprzedaży chociaż dawno nie patrzałam, ale to chyba ta sama firma co wibo więc nie wiem jak się trzyma na niej lakier, z eveline 8w1 lakier wspólpracuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepsza jest odżywka Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. odżywki z wibo i lovely są raczej kiepskie:(

    OdpowiedzUsuń
  16. nie spodziewałam się, ale lipa;/ ja stosuję Eveline. Zapraszam na pierwsze rozdanie http://goodtotry.blogspot.com/2013/06/pierwsze-rozdanie-good-to-try-tbs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie odzywki z wibo czy lovely nigdy sie nie sprawdZaly :/

    OdpowiedzUsuń
  18. No to masz nową bazę peel off :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger