czerwca 19, 2013

Woski Yankee Candle






Dziś zapukał kurier do mych drzwi z przesyłką z zapachdomu.pl. Wczoraj wysłali, a dziś dotarło, jestem bardzo zadowolona :) Jestem zapisana na ich newsletter i dostałam maila z kodem zniżkowym o wartości 20zł. Pomyślałam, że to jest odpowiedni moment na uzupełnienie zapasów, bo został mi zaledwie jeden wosk YC :)
Skusiłam się na samplery, ponieważ 3 z nich nie było już wosków, a bardzo byłam ciekawa. Midnight Jasmine to mój ukochany zapach, dlatego zamówiłam samler i wosk :) Soft blanket oraz fireside treats widziałam u wielu dziewczyn i zachwalały, więc nie mogłam się oprzeć.

Wosk Fluffy towels posiadałam wcześniej, nawet jest w tym momencie w kominku, ale jest tak ładny, że postanowiłam kupić jeszcze jeden. Pozostałych nie miałam, ale nie mogę się doczekać aż użyję :)

Wzięłam również dwa woski o zapachu lilac blossom, bo zapach bzu uwielbiam i mam nadzieję, że wosk będzie pachnieć równie pięknie :) Jestem równie ciekawa zapachu lawendy, bo ją bardzo lubię.

Miałyście, któryś z tych zapachów? :)
Macie swoje ulubione?

pozdrawiam,

30 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam tych wosków, ale wciąż mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam jak mi pachnie, a te woski są niesamowite :)

      Usuń
  2. nigdy nie miałam:( ale widzę je często na blogach więc w końcu muszę też kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę warte uwagi, czytałam, że niektórym nie przypadły do gustu, ale jak dla mnie to rewelacja :)

      Usuń
  3. raczej nie moje zapachy, chociaż samplery poza midnight jasmine bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. często słyszę o tych woskach aż wreszcie się skuszę! :D
    a raczej zakupię mamie,ona kocha takie zapachowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę w końcu będę musiała sięgnąć po coś z ich asortymentu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wreszcie kupić te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybacz mi proszę moją ciekawość, ale co studiujesz?
    a na woski czaję się już od miesiąca, ale najpierw muszę kupić kominek i doprowadzić do skutku magisterke na UG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę przestać o nich czytać bo w końcu kupię, a muszę poczekać! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co miałam tylko 4 ... z tych Twoich Baby Powder znam i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog.Na pewno będę zaglądać. Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy tych wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w kominku właśnie zgasł Beach Walk :)
    Bez z YC mnie niestety rozczarował - za mało w nim samego bzu, a za dużo zielonych roślin. Ale może Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 z tych wosków bym Ci chętnie podwędziła - Baby Powder, Clean Cotton i Fluffy Towels ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaśminowy oraz Lawendowy to jedne z moich ulubionych.
    Obecnie czekam na kolejną dostawę wosków. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger