czerwca 11, 2013

Dużo nowości kosmetycznych :)






Ostatnio jakoś udało mi się kupić sporo fajnych rzeczy, dlatego chciałam Wam pokazać za czym warto się rozejrzeć ;)
Jeżeli potrzebujecie coś z La Roche-Posay to jest dobry moment, bo do jakiegokolwiek zakupu dostajemy zestaw prezentów, w jego skład wchodzi: fizjologiczna pianka do oczyszczania 50ml, woda termalna 50ml i anthelios xl krem do twarzy suchy w dotyku 3ml. Ja kupiłam Effaclar duo, mam cerę trądzikową i długo się na niego czaiłam :)
W sumie to chciałam odebrać zestaw próbek, ale Pani w aptece powiedziała, że dopiero po zakupie otrzymamy próbki. Ale i tak byłam zdecydowana na zakup.
Wcześniej nie używałam żadnych kremów ochronnych przed słońcem na twarz, ale cóż 23 lata, pierwsze zmarszczki są, lubię się opalać, ale trzeba zacząć chronić buźkę przed słońcem, dlatego zakupiłam Vichy Capital Soleil - matującą emulsję.

Dzięki zakupom grupowym powiększyła się ilość próbek azjatyckich kosmetyków, już nie mogę doczekać się testowania :)
Wraz z próbkami otrzymałam płyn do demakijażu oczu, ale zapakowane były tylko w kopertę bąbelkową i niestety pękło opakowanie i wszystko było mokre :< Butelka plastikowa, można sobie wyobrazić jak poczta traktuje swoje przesyłki...
Próbki, które kupiłam to:
-Hera Balancing Water
-Hera Balancing Emulsion
-The History of Whoo CC Sun Cream
-su:m37 Air Rising CC cream
-Re:NK CC
-Re:NK Pore Tightening Primer
-Re:NK Time Lab Eye&Lip Cream 
-OHUI Pore serum
-pure aloe jelly cream
Takie próbki to świetna sprawa, już nie raz dzięki nim kupiłam pełnowymiarowe opakowania :)

Każdy chwali micel z Biedro, cóż znalazłam go, więc wzięłam na sprawdzenie, prześlicznie pachnie :)

Na FB sklepu http://love-me-green.pl/ ogłosili darmową wysyłkę próbek za zarejestrowanie i zapisanie do newslettera. Skorzystałam i mam, promocja trwa do 15 czerwca, za wysyłkę nie płacimy :)

I to wszystko na dziś, jeszcze czekam na paczuszkę z zamówieniem z katherine.pl. Miałam dołączyć się do zamówienia do jednej z dziewczyn, ale pisała, że jest tyle chętnych, że wolałam zamówić na własną rękę, tym bardziej, że wraz z siostrami i przyszłą teściową udało nam się przekroczyć minimalną wartość zamówienia :) O tym będzie oddzielny post.

pozdrawiam,

36 komentarzy:

  1. Ile kosztuje ta emulsja z vichy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapłaciłam niecałe 50zł w aptece, na allegro z wysyłką jest za 45zł, ale już nie chciałam czekać ;)

      Usuń
  2. A ja dziś zdobyłam te próbki i nie musiałam nic kupować ;) Ale czaję się też na ten zestaw - przydałoby mi się coś z filtrami, więc może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy :) czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh też się czaję na Effaclar Duo, jeśli jeszcze z takim zestawem to elegancko.. Muszę się przyjrzeć tej ofercie:D. Ile zapłaciłaś za ten krem u siebie w aptece?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Effaclar w jednej taniej aptece w Gdyni kosztował chyba 42zł, ale tam nie mieli zestawu próbek. Ja zapłaciłam 51zł :)

      Usuń
    2. Ok dzięki, muszę się przyczaić gdzie u mnie jest ta promocja dostępna:)

      Usuń
    3. A jeszcze jedno pytanie, ten zestaw prezentów dostałaś w aptece ot tak, czy musiałaś dać tę kartę pierwszego zakupu, o której piszą na stronie?

      Usuń
    4. tak, wypełniałam kartę pierwszego zakupu, ona była w książeczce z próbkami :)

      Usuń
  5. ja też zaopatrzyłam się w filtr do twarzy +50 i kilka inych produktów La Roche-Posey :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie muszę kupić Efaaclar duo ,bo mi się kończy. Chciałam także wypróbować ten krem a flitrem. Orientujesz się które apteki biorą udział w akcji?Czy to jakaś konkretna sieć? Z chęcią bym skorzystała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz patrzeć na stronie La Roche-Posay i tam jest podane, które apteki mają ich produkty, ale nie każda bierze udział w promocji, trzeba szukać :)

      Usuń
  7. telepatia :) dziś na allegro zmówiłam filtr z Vichy i DUO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PRzydałaby mi się taka książka o cerze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Same ciekawe produkty. Szkoda, że buteleczka była uszkodzona. Niestety mnie też kiedyś spotkała taka nieciekawa przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że La Roche-Posay poszło drogą wytyczoną przez Vichy i oferuje zestaw próbek:) Tego typu akcje uważam za świetne rozwiązanie, ponieważ dzięki miniaturkom możemy wstępnie ocenić, czy warto nabyć pełnowymiarowy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego wszystkiego :) czekamy na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten filtr z vichy, i jest świetny. myślę,że będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzbierało się tego trochę :d Miłego testowania no i wiadomo czekamy na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne lupy, daj znac, jak sie sprawuje Effeclar Duo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Azjatyckie kosmetyki, to dopiero będzie ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. "bo do jakiegokolwiek zakupu dostajemy zestaw prezentów, w jego skład wchodzi...:"
    ale gdzie te zakupy trzeba zrobić? w jakiejkolwiek aptece?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie apteki biorą udział w akcji, trzeba na stronie La Roche Posay poszukać, która apteka posiada ich produkty. Niestety nie każda z ich produktami ma taką promocję, trzeba szukać ;)

      Usuń
  17. Bez sensu - próbki po zakupie. Dostałam maila z info odnośnie tej akcji i zrozumiałam, że próbki są po to, żeby wypróbować i przekonać się do produktu, który potem kupujemy i dostajemy ten promocyjny zestaw 3 miniaturek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez sensu, niektórzy dają próbki normalnie, a tamci nie chcieli..

      Usuń
  18. Anthelios i wodę termalną LRP bardzo lubię :) Ciekawi mnie ta pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O z tych próbek Love me green muszę skorzystać. Na pewno jest wszystko za darmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi próbki to było za darmo. Wystarczy się zalogować i czekać na przesyłkę, o ile się załapiesz, bo chyba do wyczerpania zapasów

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger