czerwca 03, 2013

Manhattan, Quick Dry 60 seconds, 43S






Ja również zaszalałam na promocjach w Rossmanie i kupiłam dwa lakiery Manhattan, dziś pora na jeden z nich. Na niedobór lakierów nie narzekam, a raczej jest spory ich nadmiar, ale jakoś w tym odcieniu nie mam żadnego...
Kolor bardzo mnie urzekł, jest prześliczny. Na paznokciach cudnie się prezentuje. Takiego koralowego odcienia mi brakowało :)
Ten lakier ma bardzo dobre krycie, dwie warstwy są oczywistą oczywistością ;) Nie smuży, schnie bardzo szybko, pomalowałam nim paznokcie i po kilkunastu minutach musiałam przebrać się i iść na zakupy, a lakier był nieruszony :)
Do najtrwalszych nie należy, ale nie ma tragedii wytrzymał u mnie 2 dni i zaczął się ścierać.
Cena: ok. 10zł
Dostępność: Rossman

W sumie to żałuję, że nie wzięłam jeszcze jakiegoś odcienia, bo są bardzo dobre i tanie. Ale z drugiej strony mam tyle lakierów, że chyba nawet lepiej ;)
Są zdecydowanie godne polecenia :)

pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. podobny odcień kupiłam z Gloss like Gel :D ale i tak żałuję że na -40% w Rossku nie kupiłam tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda na taki przygaszony koral. takiego nie mam. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy te lakiery mają taki połysk , czy to dzieki Twojemu oświetleniu ?? ;p
    Przepiękny odcień , taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tylko naturalnego oświetlenia, słońce troszkę świeciło, ale też nie na niego :)

      Usuń
  6. Też kupiłam na tej promocji lakier Manhattan, 2 sztuki ;)
    Ten Twój kolorek jest bardzo ładny! I piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z firmy Manhattan, ale widzę, że te emalie zbierają pochlebne recenzje. Ekspresowe zastyganie przemawia na jego korzyść:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani jednego lakieru Manhattan nie mam w swojej małej kolekcji, a ten ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go mam i aktualnie go noszę, kolor jest rzeczywiście uroczy i piękny, mam go 3 dni i nic ! - zero odprysków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam odcień 25G i trafiłam chyba na jakąś felerną sztukę, bo jednak trochę mi się smużył i aplikacja była dość ciężka, ale Twój kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czasami tak się trafi, może akurat dany kolor jest felerny

      Usuń
  11. też lubię manhattan, ale nie szybkoschnące... jakoś mam uraz do lakierów quick dry z innych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny odcień, szkoda, ze mój z tej serii taki kiepski :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięęękny jest ten kolor , króluje na większości bogach , chyba się uszę zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger