czerwca 15, 2013

Box od Face&Look oraz wygrana Biovax :)






Dopiero co pokazywałam Wam nowości, a już znów przybyły do mnie kolejne. Ale na ten temat również warto napisać. Face&Look jakiś czas temu zorganizował fajną ofertę, dla pierwszych 1000osób, które się zgłoszą dadzą boxa z próbkami kosmetyków, tylko trzeba było wybrać miejsce odbioru i tam odebrać w wyznaczonym terminie, czyli od 12 do 14 czerwca.
Wiec poszłam w wybrane miejsce, nikt nic nie wiedział, ale w końcu znalazłam jedną osobę, która skojarzyła, że COŚ dostała, ale niezaadresowane, nie wiadomo do kogo... Dostała dwie takie paczki, więc wrzuciła wszystko do jednej. Ale powiedziałam, żeby rozdzieliła, bo pewnie ktoś przyjdzie wzięła na oko różne próbki i mi dała. Szkoda, że nie było gazetki...
A co było w boxie? Jak widać próbki: ochronny krem z DAX, peeling i kremowy żel z Under Twenty.
 Również tester błyszczyka, lakier, cień i baza pod makijaż oraz sporo próbek ;)
Nie ma rewelacji, ale firma nie popisała się organizacją.

A teraz coś z Biovaxu :)
Dzięki konkursowi "czapki z głów" udało mi się wygrać świetne nagrody :)
W paczce był komplet najnowszych kosmetyków do pielęgnacji włosów oraz serum do rzęs i balsam do ust :)
 Szampon, maska do włosów oraz eliksir z naturalnymi olejami :)
 Ochronny balsam do ust oraz serum do rzęs.

Tę maskę już mam, nawet nie otwartą, dlatego jedną z nich chętnie wymienię. Jak zaktualizuję wymiankę, to dam znać :)

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Mnie jeszcze nie udało się odebrać pudełka z akcji... Nagrody z Biovaxa bardzo fajne. Jestem niesamowicie zadowolona z tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie te pudełko trzeba było odbierać od 12 do 14 czerwca... A co do Biovax to ja również jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. ja miałam ten balsam do ust tylko że nawilżający! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie box nie dotarł, w sklepie nic nie wiedzą.. okropna organizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo udają, że nie wiedzą ;) Ale też nie ma czego żałować, żadnych rewelacji nie było w tym pudełku...

      Usuń
  4. Mój box z F&L pewnie sobie pani w sklepie przywłaszczyła bo uznała,że tylko gazetka przyszła, tiaa -.-.
    No i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak będzie działało to serum do rzęs. Daj potem znać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych kosmetyków z Biovaxu

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdobycze, kosmetyki z Biovaxu sa ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego używania i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  9. Do dziś nie mam pojęcia, jak mogłam przegapić ten konkurs "Czapki z głów"?

    OdpowiedzUsuń
  10. b.fajne te nagrody z biovaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, udanych testów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger