czerwca 08, 2013

Wibo, lip sensation, efekt XXL






Dzięki WiboBoxowi miałam okazję testować błyszczyki Lip Sensation. Dostałyśmy 3 odcienie i opowiem Wam jak się sprawdziły u mnie :)
Lip sensation, Wibo - błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym, nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuonowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość.
Błyszczyki mają bardzo neutralne kolory, obawiałam się tego najciemniejszego, ale niepotrzebnie :) Na ustach wyglądają bardzo naturalnie i delikatnie. Są jednak bardzo gęste i klejące, szybko się zjadają, ale nie wysusza ust i po użyciu mam wrażenie nawilżonych ust :) Nakładanie nie sprawia problemu. Ślicznie pachną, ale nie mają smaku :)
Jak przeczytałam, że są z efektem powiększania ust, to myślałam, że to te błyszczyki, które dają dziwne mrowienie na ustach, ale nie. Nakładamy i nic się nie dzieje, nawet przy regularnym stosowaniu powiększenia ust nie zaobserwowałam.
Cena: ok. 8zł
Dostępność: Rossman

Te błyszczyki to nic specjalnego, a na pewno nie powiększają ust, fajnie nawilżają i dają śliczny połysk ustom, a do tego są tanie :) Godne spróbowania :)

pozdrawiam,

22 komentarze:

  1. Podobają mi się, takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie odcienie na ustach wyglądają tak samo :P
    miałam jeden, ale nawet nie pamiętam jaki nr, oddałam koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden z nich i bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ;p ten nr 1 najbardziej mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, bardzo naturalnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jeden z nich, tylko nwm który bo szybko mi się starł numerek ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają, ale ja nie lubię błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. żaden mi się jednak nie podoba, błyszczyki to nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne odcienie, cena też przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za Wibo, więc się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy te błyszczyki mają może brokat? :) Wyglądają ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger