czerwca 04, 2013

Rozdanie z Wibo :) [ZAKOŃCZONE]







Dziś przychodzę z rozdaniem, które szykowałam już od jakiegoś czasu, ale nie mogłam się zdecydować. Teraz kiedy dostałam drugiego WiboBoxa postanowiłam się podzielić z Wami lakierami, bo ja sama tego nigdy nie zużyję :) Kilka z nich była przeze mnie raz użyta, ale jednak do mnie nie trafia kolor.

Do wygrania są dwa zestawy lakierów oraz 3 zestawy perełek.

Perełki są dodatkiem do zestawów, jeżeli ktoś ma chęć również zgarnąć perełki, to wystarczy napisać, który powyższy zestaw chcecie oraz który kolor perełek chciałybyście. Ci, którzy nie chcą perełek po prostu ich nie wybierają :)



Zasady:

Być obserwatorem mojego bloga (warunek konieczny),
oraz podać tytuł filmu, który uważasz, że jest wart polecenia (warunek konieczny),


Dodatkowe losy
Dodanie do blogrolla - 1 los
Polubienie Fanpage LINK- 1 los
Informacja na blogu - notka lub pasek boczny - 1 los. 
Top komentatorzy otrzymują 1 los (o ile wezmą udział w rozdaniu):




Zgłoszenia przyjmuję do 30czerwca2013 do północy. Wysyłam tylko na terenie Polski. Zgłoszenia nie kompletne nie będą brane pod uwagę. Osoby niepełnoletnie potrzebują zgody rodziców.
Wyniki ogłoszę w przeciągu 2 dni. Zwycięzcę poinformuję e-mailem o wygranej i będę czekać na adres 2 dni od momentu wysłania informacji o wygranej. W przypadku nie uzyskania adresu wylosuję kolejną osobę.

pozdrawiam i powodzenia,

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery, zgłoszenie wysłane!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te fuksjowe perełki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podobają się wszystkie, ale nie umiem się nimi posługiwać :D

      Usuń
  3. piękne lakiery :) wysłałam zgłoszenie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, szkoda że w zgłoszeniu tylko jeden film można podać, bo jest tyle ciekawych i wartych polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje zgłoszenie też już poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zgłoszenie wysłane i mam nadzieję, że film Ci się spodoba (choć niestety ciężko go znaleźć do ściągnięcia, ale na 100% jest do obejrzenia na youtube)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już miałam się zgłosić, ale rozsądek zwyciężył :)
    Ja też mogę nie zużyć tego, co mam.
    Ale co ma powiedzieć np. Mavia :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciapa i nie pamiętam czy zaznaczyłam, który zestaw mnie interesuje -_- Jeżeli tego nie zrobiłam to 1.
    A jakby się jakimś cudem udało to wrzuć lakier od Jamapi dla drugiej dziewczyny, bo takowy już mam - szkoda, żeby się zmarnował ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rozdane, choć lakierów mam miliard to nowe zawsze są mile widziane! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane. I mam pytanie: jak zrobić taki formularz? Super rzecz! :)

    Fajny blog, tak w ogóle, więc postaram się częściej zaglądać. Dodaję do moich linków właśnie z tego powodu... ;)

    Pozdrawiam
    Sol/Monique

    PS. Polecam mój PODWÓJNY KONKURS:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2013/05/konkurs-czwarty-turystyczny-z-okazji.html

    OdpowiedzUsuń
  11. PS. Tylko napisz mi u mnie, bo tutaj pewnie potem nie znajdę albo zapomnę... Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłane zgłoszenie, a na filmie, który Ci poleciłam ryczałam jak bóbr. Wart obejrzenie, nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako (syl)Wunia albo Wuniuś (zmieniałam nazwę i nie wiem jak to Ci się będzie tam wyświetlało:P
    a film, który polecam to zdecydowanie "Bez przedawnienia" trzyma w napięciu do końca i jaki przystojny aktor mmmm....;]

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłoszenie poleciało, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłoszenie wysłane, cudownie perełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też wysłałam swoje zgłoszenie :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger