maja 24, 2013

Wibo, Gel like, 07 blue lake by Gosia






Przyszła pora na kolejny post lakierowy, dziś śliczny błękitny lakier o nazwie blue lake (na zdjęciach mam literówkę, bo najpierw źle spojrzałam;)
Szczerze powiedziawszy to ten lakier jest ciut lepszy od lakieru Mary Rose. Sam kolor jest bardzo ładny, lubię odcienie niebieskiego na paznokciach.
Pędzelek niestety nie zachwyca, tak jak w poprzednim kolorze  z tej serii, ale lakier ogólnie nie smuży i nie rozlewa po paznokciach. Wyschnął całkiem szybko, ale z trwałością nie ma rewelacji. Trzeciego dnia miałam już spore odpryski.

A jak Wam podoba się ten kolor ? :)


PS. zapraszam na moje rozdanie na FB :) Ale na tym nie koniec :>
>>KLIK<<

pozdrawiam,

33 komentarze:

  1. mi ten odcień niezbyt się spodobał na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest piękny, ale raczej się nie skuszę na te lakiery, myślę, że nie umiałabym nimi malować paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny <3 Już się nie mogę doczekać aż do mnie przyjdzie, bo wygrałam go w rozdaniu u Gosi :D A po Twoich zdjęciach jeszcze bardziej chcę go już mieć w swoich łapkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty z tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek :) Ja mam kolorek od Amethyst:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie również dziś ten kolorek na pazurkach w polaczeniu z The Oleskaaa :) osobiście bardzo mi się podoba choć jakość nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny ładny! choć jakościowo te lakiery nie są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lakier mi odpowiada w przeciwieństwie do oleskowego (chociaż kolor ma ładniejszy). Jest lepszej jakości i łatwiej się maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ładny, ciekawi mnie ta konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie prawie identycznym maluję paznokcie przy kompie :D też z Wibo,ale Lovely... śliczny kolor,kocham niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zobaczyć go na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek śliczny, ale troszkę zbąbelkował ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam roziskorzone niebo i strasznie dlugo schnie;/

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek super, ale dla mnie aplikacja lakierów z tej serii jest koszmarna + długi czas schnięcia :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ głęboki odcien; ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie ten kolor jest smerfastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor ładny,szkoda tylko,że tak krótko się trzyma na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger