czerwca 24, 2013

JM Spa&Welness, mydełko arganowe i sól do kąpieli







Całkiem niedawno rozpoczęłam współpracę z JM Spa&Welness i otrzymałam mydełko arganowe (w sumie to dwa mydełka w dwóch przesyłkach) oraz sól do kąpieli.






Luksusowe Mydełko Arganowe 20g
Mydło na bazie roślinnej z dodatkiem certyfikowanego olejku arganowego i protein mleka koziego ma właściwości silnie nawilżające, odżywcze i uelastyczniające skórę.Łagodzi podrażnienia, oczyszcza i rozświetla skórę.Polecane do każdego typu skóry.

Cena: 4,20/ 20g
Dostępność: tutaj


Sól do kąpieli mięta 100g
Spośród wielu powszechnie rosnących odmian mięty dla celów leczniczych i kosmetycznych uprawia się w Polsce miętę pieprzową. Jest to ziele o orzeźwiającym zapachu, posiada także właściwości lecznicze, chłodzące, przeciwbólowe, bakteriobójcze.

Cena: ok. 8zł
Dostępność: na stronie już nie ma do kupna http://pl-uroda.pl/,ale dostępna w sklepach internetowych 






Luksusowe Mydełko Arganowe

Nie używam mydeł do mycia się, ale te mydełka zużyłam do mycia rąk. Cóż zaskakująca była ich wielkość. Niby nie są to próbki, ale jednak wielkość pozostawia wiele do życzenia.
Mydło zawiera drobinki, które na szczęście w miarę użycia znikają, ma przyjemny zapach, który po użyciu pozostaje na dłoniach. Mało wydajne, ale nie ma co wymagać od takiej wielkości.  Dobrze się pieni.
20g mydełka kosztuje 4,20zł za to 130g to już cena 32zł. Według mnie nie warto, bo spektakularnych efektów nie zauważyłam.


Sól do kąpieli mięta 100g

Sól zamknięta w małym plastikowym opakowaniu. Zapach jest bardzo przyjemny, mięta świetnie odświeża, więc zużyłam do stóp. Tak btw. to nie mam wanny, prosiłam firmę o nie wysyłanie produktów do wanny, ale cóż... 
100g starczyło mi zaledwie na dwa użycia, drobinki soli rozpuszczały się powoli uwalniając zapach i kolor.
Po kąpieli nóg z solą nie zauważyłam różnicy niż jak przy używaniu bez soli, jedynie jakby pachniały delikatnie i czułam delikatne odświeżenie. Sole te występowały też w innych zapachach.






Oba produkty mnie nie zachwyciły, mydło jak mydło, nic specjalnego, do tego strasznie drogie. Sól również bez rewelacji i bardzo niewydajne.

pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. miałam mydełka od nich pachną obłędnie ale krótko już na skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. ale mimo wszystko fajna odmiana :)

      Usuń
  2. mam to Luksusowe Mydełko Arganowe jeszcze nie używane, ale widzę, że szału nie będzie :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger