lutego 12, 2012

Lekki makijaż w 15 minut




Chyba jak część z Was nie lubię pokazywać się publicznie bez makijażu:) Oczywiście jak chcę wyjść do sklepu niedaleko, czy gdzieś na chwilę to nie maluję się za bardzo, albo wcale. Nakładam czapkę na głowę i wychodzę :)
Ale jak muszę wyjść na siłownię, albo do lekarza to muszę się minimalnie umalować:) I chciałabym Wam pokazać jak wygląda mój minimalistyczny makijaż. Może to nie jest taki jedyny minimalistyczny, ale jeden z wielu, który lubię czasami zrobić:)

I zazwyczaj nie zajmuje mi to więcej niż 15 minut.


Cóż może wydaje się, że dużo użyłam produktów do tego makijażu, ale tak naprawdę są to podstawowe kosmetyki i nie mogę się bez nich obejść :)

Oczywiście podkład MUSI obowiązkowo być. Tu użyłam kremu BB, których tak mi szkoda używać, że szok :)
Tak samo korektor jest moim obowiązkiem w makijażu. Tu na zdjęciu widoczne dwa. Jeden z maybelline używam na cienie pod oczami, a z Inglota używam na twarzy na zaczerwienia.
Dalej puder transparentny, ja nakładam Fix & matte z Essence.
Następnie kreseczka eyelinerem z ELFa i tuszuję rzęsy Essence multi action :)
Aby ładnie wykonturować twarz używam bronzera Lovely.
Na koniec utrwalam makijaż moją mgiełką z ELFa.

i tadam... MAKIJAŻ GOTOWY i możemy wyjść na ulicę pokazać się ludziom :)


No i jutro mam ostatni egzamin z ekonometrii. Trzymajcie za mnie kciuki !! :)

pozdrawiam,

32 komentarze:

  1. mój minimalistyczny makijaż składa się z pudru, korektora i tuszu do rzęs ;)
    a jak się sprawdza bronzer lovely?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najgorszy, pisałam o nim recenzję wcześniej :)

      Usuń
  2. Ładny taki subtelny:) ja jako wersję podstawową minimalną makijażu używam podkładu, pudru transparentnego, tuszu do rzęs no i czegoś na usta...

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny i bardzo przydatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze zamowic ta mgielke a elfa. Xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. często ostatnio taki makijaż noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba - naturalnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiam sie nad kupnem tej mgielki. warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie warto, ale wcześniej nie używałam innych mgiełek utrwalających makijaż.

      Usuń
  8. bardzo ładnie, a kreska jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak maluję się o 6 do pracy nie zawsze chce mi się oko cieniami malować dlatego dla mnie bardzo dobrą alternatywą są cienie w kremie, rach ciach i oko pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak wolę cienie prasowane, dla mnie wygodniejsze :)

      Usuń
  10. Powodzenia na egzaminie! Ja również takie podstawowe minimum na twarzy w pewnych sytuacjach muszę zmalować, bo czuję się źle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, bardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do tej pory robiłam tylko czarną kreskę jak już w ogóle robiłam ale w najbliższym czasie muszę spróbować z kolorem bo bardzo podoba mi się ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też głównie robiłam czarne kreski, ale co tam raz się żyje i czasami można odejść od rutyny:)

      Usuń
  13. ja muszę w końcu nauczyć się robić kreskę, bo z tym u mnie kiepsko... a makijaż bardzo fajny, lubię takie minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wsatje o 5.30 i raczej o tej godzinie nie jestem w stanie kreski zrobic ;p

    krem z lekkim podkladem , czasem lekko puder i tusz, + blyszczyk ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przebudzona w środku nocy jestem gotowa zrobić kreskę :D

      Usuń
  15. you have gorgeous eyes. you look amazing!

    xoxo
    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  16. delikatnie i świeżo .. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super masz te kreski :)
    Taki zwykły prosty oraz delikatny make up ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam wiecznie problem z robieniem równej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pewnym czasie się dopiero zaczyna udawać :D trzeba cierpliwości!! :)

      Usuń
  19. prosty i delikatny, a jednak kobieta wie, że nie straszy innych ludzi :) wydawało mi się, że mój niezbędnik jest spory, ale u Ciebie widzę podobny, to chyba jednak jest z nami dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff cieszę się, że nie jestem jedyna z takim dużym niezbędnikiem :)

      Usuń
  20. Śliczne kreski :)
    trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ,właśnie dzisiaj taki mam szybki i prosty:D

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem na palteke sleek ♥ nie zapomnij...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger