lutego 27, 2012

Powrót do domu... Co na mnie czekało :))




W końcu po 2 tygodniach laby i odpoczynku w Gdyni u narzeczonego wracam do normalności i cóż studiów. Na szczęście ostatni semestr, ale trzeba pisać pracę licencjacką... Ale nie ma co się zamartwiać na zapas :)
Miałam dwie paczuszki do wysłania, które czekały na mnie i na właścicielki, ale w końcu dziś wysłałam.

No i teraz to co czekało na mnie w domku... :)) 4 paczuszki, ah jak ja leciałam, żeby je otworzyć...
Pierwsza to Kissbox, oczywiście, wiem że już większość z Was widziała zawartość, ale chcę pokazać co ja dostalam. Najbardziej jestem zadowolona z tuszu i olejku do włosów.
Błyszczyk mam kokosowy, ale nie lubię takich błyszczyków. Pojdzie na wymiankę. Ktoś chętny? ;) Zapraszam do zakładki wymianka.


 Drugie co dostałam to wygrana na blogu http://www.modanaopak.blogspot.com/. Bardzo dziękuję ;*

No i produkt do testowania od Agencji Werner i Wspólnicy.  Jest to płyn do gardła. Ciekawe jak się sprawdzi. Recenzja za jakiś czas.

I cóż, ostatniego dnia w Gdyni nie mogłam się oprzeć i zaszłam do The Body Shop, bo miałam jeszcze ten kupon i za wydane jeszcze 25zł dostałam mini produkt gratis. I kupiłam szampon bananowy i mini żel pod prysznic czekoladowy :) I gratis masło do ciała pachnie bzem i bardzo wiosennie i uwielbiam go najbardziej :))

I jeszcze jedna rzecz, którą wygrałam to bon o wartości 100zł do szafomania.pl u sióstr glam. Ciuchy nie za ciekawe, więc zamówiłam torebkę firmy SMASH.


I dziś w naturze skusiłam się na nudziaka z Catrice. Lubię Catrice i mam nadzieje, że ten mnie nie zawiedzie :)

I zaszłam do second hand i kupiłam parę ciuszków, bo dziś 50% taniej. (Leginsy nówka sztuka udało mi się kupić za 5zł :D ) Zdałam sobie sprawę, że jestem maniakiem kosmetyków (dzięki przyszłej teściowej ;). Na razie pauza z kosmetykami, teraz sporą kolekcję mam i trzeba to wykorzystać... :)

pozdrawiam

23 komentarze:

  1. pięknie musi pachnieć ten bananowy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fantastyczne rzeczy. <3
    Lakier booski. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranych :) na szampon z TBS mam już chrapkę od jakiegoś czasu, podobno odżywka też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądzę, żeby ktoś skusił się na ten błyszczyk po błyszczykowej aferze ;)

    Cudowne zakupu w TBS <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym, ale w końcu wyszło, że nie jest przeterminowany. Konsystencję ma dobrą ;)

      Usuń
  5. Ale nowości :D Ja też chcę takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne to pudełko jest zapewne do czegoś tam ci się przyda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekoladka po prysznic :) fajnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny masz blog <33

    obserwuje i licze na rewanż
    jeszcze nie raz tu wpadne!

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog ! :))
    a kosmetyki świetne ! szczególnie czekoladowy płyn do kąpieli ;) jak on pewnie musi pachnieć mm...
    już obserwuję ;)
    pozdrawiam ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile dobroci.Ale musiałaś miec radochę jak wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. same fajne kosmetyki. :) wpadnij na moje rozdanie. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten krem do rąk hud salva jest najlepszy na świecie! potwornie drogi ale ah nie ma lepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ciekawych rzeczy :) Aż zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję, bo bardzo fajne i ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny kolorek Catrice =)
    a paczuszki.. ah.. poprawiły pewnie nastrój do końca dnia =D
    I gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger