lutego 04, 2012

Makijaż na konkurs u Make up passion






Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie na makijaż walentynkowy organizowany u Make up passion. Walentynki chyba każdemu kojarzą się z serduszkami i kolorem czerwonym, więc to było moją inspiracją. Dodałam trochę różu i mi bardzo podoba się ten makijaż. Lubię także dodać kreskę, bo to dodaje drapieżności :)
 Do makijażu użyłam:
  • Cienie sleek
  • Eyeliner essence
  • Tusz Maybelline One by One
  • Korektor Maybelline oraz inglot
  • Podkład paese
  • Bronzer Lovely
Zrobiłam makijaż w wersji z czerwonymi ustami, ale jest wtedy za mocny makijaż, i zdecydowałam się na usta w wersji nude i to mi się najbardziej podoba:)  Niestety nie mam pomadki w kolorze nude, ale użyłam korektora ;)



pozdrawiam,


18 komentarzy:

  1. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sam raz na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż:) tak walentynkowo-romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo walentynkowo i bardzo ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż,chociaż nie przepadam za tymi kolorami ,ale na walentynki idealnie ;)
    Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na co dzień to bym go nie zrobiła, ale na wyjątkową okazję nadaje się :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny życzę powodzenia:))
    Również biorę udział w tym konkursie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny!!!! ja jak pomaluję się na różowo to mam wrażenie że wyglądam jak z podbitymi oczami, a u Ciebie to ślicznie wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no jak się ładnie wycieniuje to zawsze jest ładnie :))

      Usuń
  8. ładne oko:) makijaż jak najbardziej walentynkowy
    powodzenia życzę w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż ;) Życzę wygranej:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger