lutego 08, 2012

Wymianka oraz mały zakup:)



Ostatnio udało mi się wymienić z blogerką mala0727 . Wymieniłam się na tusz essence, który od razu przypadł mi do gustu oraz na konturówkę z AVON, a te konturówki uwielbiam :)) Z tym, że ta jest lekko błyszcząca.

No i dziś zaszłam do Superpharm i było peeełno ludu, bo spore promocję. A ja szukałam Lip smackers i znalazłam :) Były taki jakieś owocowe za 5zł, ale nie spodobały mi się i  kupiłam o smaku Coca coli Wanilia. Jest świetny!!  Od razu musiałam go wypakować i spróbować... Mmm pycha :)



pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. mam sprite ale w kulce:) a sa takie "podrobione" w Naturach, teraz za 2,99zł w promocji. i jest cola, fanta, sprite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno nie byłam w naturze (aby mnie nie kusiło na zakupy:D ) Ale jak za 2,99 to chyba muszę pójść zobaczyć :D

      Usuń
    2. Dzięki za info, muszę dostać się do natury:) Bo do Superpharm szybko nie pojadę:(

      Usuń
  2. Ja mam fantę i poza smakiem i zapachem nie ma żadnego szału, mógłby chociaż minimalnie nawilżać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mógłby, ale fajnie pachnie i już się w nim zakochałam i będę polować na ten "słoiczkowy" z kapslem :D

      Usuń
  3. nawet nie wiedziałam o ich istnieniu... ale dobrze, że są blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wielu rzeczy dowiaduję się z blogów :) Jak dobrze, że są !:)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego smackersa:))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam sprite :) nie przepadam za nim, bo się zbiera w kącikach ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero co kupiłam, więc mam nadzieję, że ten mój nie będzie się zbierał...

      Usuń
    2. te za 2,99zł są do niczego - mam pomarańczową. po nałożeniu jej od razu ją zmyłam. miała dziwny, gorzki smak. już lepiej dopłacić i mieć "oryginalną" fantę czy tam coś innego. szukałam fanty cytrynowej, ale nigdzie nie widziałam. widziałam tylko winogronową, truskawkową, ananasową i pomarańczową.

      Usuń
  6. nie nie miałam ich jeszcze ale jeżeli chodzi o maskarę to lubię ją ale napewno kupie inną

    OdpowiedzUsuń
  7. Te konturówki z Avon'u są świetne! Mam taką niebieską . XD
    cola . <333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Coca Cola i wanilia mmm musi być smakowity:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coca Cola musi być cudna :>.
    w C&A je też sprzedają, po 13 zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne opakowanie ma a zapewne smak też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger