lutego 15, 2012

Pomysł na... nowy dom dla maseczki :)



Ostatnio zainspirowała mnie jedna z blogerek (nie pamiętam która niestety), do tego, aby resztę maseczki do twarzy włożyć do jakiegoś słoiczka czy zamykanego pudełeczka. A, że moja baza virtual nie nadawała się do niczego wywaliłam ją, umyłam opakowanie i wpakowałam tam resztę maseczki.
Bo takie opakowanie mi wystarcza na więcej niż jeden raz.

Świetny pomysł, bo moja maseczka nie wysycha, tak jak zwykła to robić w opakowaniu oryginalnym...

pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. Hihi robię to samo z maseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamierzam tak zrobić, niech no tylko jakieś pudełko zwolnię

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno gdzieś o tym czytałam,też nie mam pojęcia gdzie:D
    Zawsze zapominam żeby przełożyć,ja kupiłam sobie w rossmanie takie małe, okrągłe pudełeczko za 1,60 ale po co wydawać jak można np.po bazie wziąć:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, chyba zrobię tak samo, tylko nie mam takich pojemniczków, ale z tego co widziałam to są dostępne w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w takim samym opakowaniu trzymam moje 2 cienie z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no popatrz, genialny pomysł, lecę do rossmana po słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Użyłam tej samej maseczki z Ziaji ostatnio , a da dłuższą metę sprawdzają się ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł :)
    Nie zamawiałam jeszcze na ZSK, ale mam zamiar zrobić to za jakiś miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zatykam saszetkę klamerką lub spinaczem biurowym...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak robiłam, ale to opakowanie jest jak dla mnie lepsze

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł, ale ja z tymi maseczkami się nie polubiłam i wciąż szukam idealnej dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z maseczkami robię tak, że zaginam górę i spinam spinką:) nic nie wysycha, ale pomysł ze słoiczkiem tez dobry! zawsze przydają się takie male słoiczki, ja w tym z bazy Virtual trzymam korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. podsunełaś mi pewien pomysł własnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze tak robię!! Super sprawa i duża wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł :) lubię tę maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie tu, ciekawy blog :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry pomysł, liczy się kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kupiłam sobie te pojemniczki z Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł, nie lubię wydobywać z tych saszetek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Extra pomysł... oszczędność jakaś wreszcie bedzie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O widzę moją ulubioną maseczkę z zaji,ja się trzymam w małym słoiczku po żelu pod oczy z flos leku :)Obserwuje i w wolnej chwili serdecznie cię zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię tą maseczkę i bazę virtual też :)
    dodaję do obserwatorów i zapraszam w wolnej chwili do mojego nowego bloga: http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. znam parę dziewczyn która zamawiały i tworzą własne kosmetyki, ale dla mnie to czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger